نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان کجاست؟

تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان نمایندگی لباسشویی ال جی اصفهان کجاست؟

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان میتوانید با شماره تماس  0313833 با گروه حامی سرویس در ارتباط باشید و قبل از دریافت خدمات آگاه باشید که گروه حامی سرویس نمایندگی لباسشویی ال جی اصفهان نمیباشد اما تعمیرات آن را بصورت تخصصی در منزل شما انجام میدهد.

ثبت پذیرش آنلاین

مرحله 1 از 3 - اطلاعات شخصی

  • در شهر های :شیراز ، اهواز ، اصفهان ، کرج ، تبریز ، رشت ، همدان میتوانید از طریق فرم بالا یا شماره تماس 03191002003 ثبت پذیرش تعمیرات انجام دهید.

ثبت پذیرش

 

نمایندگی لباسشویی ال جی اصفهان کجاست؟

نمایندگی لباسشویی ال جی اصفهان کجاست؟

نمایندگی لباسشویی ال جی اصفهان برعهده گروه گلدیران میباشد..

گروه گلدیران از محصول های جدید با برند G+ را تولید میکند و محصولات ال جی که کمتر از ده سال نصب شده اند و دارای کارت گارانتی گلدیران هستند میتوانند از خدمات گلدیران استفاده نمایند.

برای رعایت حقوق مصرف کننده گروه حامی سرویس اعلام میدارد که نمایندگی لباسشویی ال جی اصفهان نمیباشد اما خدمات تعمیرات این محصول را در منزل شما انجام میدهد.

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان

جهت تماس با شرکت گلدیران میتوانید با شماره تماس: ۰۲۱-۸۴۷۳۳ در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید که گروه حامی سرویس نمایندگی خدمات پس از فروش لباسشویی ال جی در اصفهان نمیباشد اما تعمیرات این محصول را بصورت تخصصی انجام میدهد درصورت نیاز به دریافت خدمات از نمایندگی ال جی باید به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید و با شماره های درج شده در ان تماس حاصل فرمایید و درصورت نیاز به دریافت خدمات غیر از نمایندگی با شماره تماس 0313833 در ارتباط باشید.

تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان را میتوانید به حامی سرویس بسپارید حامی سرویس بزرگترین مجموعه تعمیر لوازم خانگی میباشد که تعمیرات لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان

عیب های متداول ماشین لباسشویی

عیب های مشاهده شده  قطعات معیوب مورد نظر

دستگاه هنگام خشک کن صدای ناهنجار میدهد ؟

این مشکل مرحله اول میتواند به این علت باشد که لباس ها بصورت در هم پیچیده داخل دستگاه ریخته شده و مرحله بعد میتواند از خرابی بلبرینگ ها تنظیم نبودن دستگاه و خرابی پایه و یا کمک ها باشد.

داخل دستگاه خود به خود آب جمع میشود حتی زمانی که دستگاه خاموش است ؟

این مشکل به علت خرابی شیر برقی دستگاه ظاهر میشود و گاهی اوقات هم دیده شده شیلنگ فاضلاب تا انتها داخل لوله فاضلاب فرو رفته و آب از قسمت فاضلاب وارد دستگاه شده است

ماشین لباسشویی آب تخلیه نمیکند و شروع به ارور وهشدار زدن میکند ؟

این مشکل از گیر کردن شی خارجی داخل پمپ تخلیه ظاهر میشود . در این حالت درب فیلتر پمپ تخلیه را باز کنید و چک کنید که شی خارجی داخل دستگاه گیر نکرده باشد. اگر شی خارجی داخل پمپ گیر نکرده بود میتواند برد دستگاه دچار مشکل شده باشد.

ماشین لباسشویی هنگام کار کردن بوی سوختگی لاستیک میدهد ؟

این مشکل زمانی ایجاد میشود که بر اثر شکستگی سه نظام ماشین لباسشویی و یا خرابی بلبرینگ ها باعث شده که درام هنگام خشک کن به لاستیک برخورد کند و در نتیجه باعث سوختگی لاستیک بر اثر اصتحکاک شده و بوی لاستیک سوخته منتشر میشود.

ماشین لباسشویی روشن شده اما با زدن دکمه استارت شروع به کار نمیکند ؟

این مشکل میتواند از خرابی میکروسوئیچ و یا قفل درب باشد و یا زبانه درب معیوب شده است . احتمال خرابی برد فرمان هم وجود دارد که نیاز به بررسی دارد.

ماشین لباسشویی شروع به زدن هشدار و ارور میکند واز کار می افتد ؟

زمانی که ماشین لباسشویی شما در ابتدا و یا وسط کار شروع به هشدار زدن و ارور دادن میکند نشانه از این است که یکی از قطعات دستگاه به درستی کار نمیکند و برد فرمان متوجه این موضوع شده و با نشان دادن کد خطا شما را از خرابی قطعه مورد نظر مطلع میکند.

هر خطا مربوط به یک قطعه است که شما میتوانید این خطاها را در قسمت ارور های ماشین لباسشویی ال جی مطالعه کنید.

موتور ماشین لباسشویی نمیچرخد ؟

این مشکل میتواند از خرابی موتور ویا سیم کشی موتور ویا برد فرمان باشد که نیاز به بررسی دارد .

ماشین لباسشویی لباس ها را تمیز نمیشوید و به لباس ها لکه های سفید می افتد ؟

در ابتدا باید بررسی کنید که پودر شستشوی با کیفیت داخل دستگاه ریخته شود و در نهایت خرابی المنت و یا جرم گرفتن دستگاه باعث میشود که لباس ها تمیز شسته نشود. به یاد داشته باشید که ماشین لباسشویی نمیتواند لکه ها را از بین ببرد و هر لکه به روش خاصی از بین میرود .

زمانی که از نرم کننده استفاده میکنیم نرم کننده داخل  جا پودری میماند ؟

زمانی که میخواهید از نرم کننده استفاده کنید حتما نرم کننده را با آب رقیق کنید تا هنگام آبگیری برای نرم کننده راحت تر داخل دستگاه تزریق شود. 

 

نمایندگی لباسشویی ال جی سپاهان شهر را با حامی سرویس اشتباه نگیرید

گروه حامی سرویس نمایندگی ال جی در سپاهان شهر نیس اما خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی را در منزل شما انجام میدهد.

گروه حامی سرویس را با نمایندگی لباسشویی ال جی سپاهان شهر اشتباه نگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی سپاهان شهر با در اختیار داشتن انواع تجهیزات پیشرفته حامی سرویس ، در منزل شما انجام خواهد شد . در اینکه حامی سرویس باکیفیت ترین خدمات رو ارائه میکنه هیچ شکی وجود نداره ؛ اما با این حال این مجموعه برای اثبات کیفیت خدماتش ، ضمانت نامه کاملا معتبر به تمامی مشتریان ارائه خواهد کرد .

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی اصفهان با حامی سرویس به صورت کاملا تخصصی انجام میشه .

نمایندگی لباسشویی ال جی بهارستان را با حامی سرویس اشتباه نگیرید

تعمیر لباسشویی الجی در بهارستان جزو مهم ترین خدماتی است که به هیچ عنوان نباید ازش صرف نظر کنیم . بی توجهی به مشکلات دستگاه هر چند که کوچیک باشه ، می تونه عواقب بدی رو به دنبال داشته باشه . بنابراین اگه میخواین ماشین لباسشویی ال جی شما پس از تعمیر دوباره مثل روز اول کار کنه ، حتما با حامی سرویس تماس بگیرید .

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بهارستان

نمایندگی لباسشویی ال جی خمینی شهر کجاست؟

گروه حامی سرویس نمایندگی لباسشویی ال جی خمینی شهر نیست گروه حامی سرویس را با نمایندگی لباسشویی ال جی خمینی شهر اشتباه نگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی خمینی شهر فرایندی هست که گاها ممکنه نیاز به تعویض یکی از قطعات این دستگاه داشته باشه . امروزه با وجود نسخه های تقلبی که در بازار وجود داره ، خرید قطعات اصلی کمی دشوار می باشد . به همین منظور حامی سرویس خودش مسئولیت تهیه قطعه اورجینال رو به عهده گرفته تا خیالتون از این بابت کاملا آسوده باشه . فرقی نداره که ماشین لباسشویی شما جدید باشه یا قدیمی ؛ اعتماد به این مجموعه عملکرد فوق العاده دستگاه شما رو به همراه خواهد داشت .

نمایندگی لباسشویی ال جی کاشان کجاست؟

تعمیر لباسشویی ال جی کاشان دیگه نیاز به جابجایی این دستگاه به تعمیرگاه نداره ! چرا که حامی سرویس خدماتش رو در منزل مشتری ارائه می کنه تا از هزینه های حمل و نقل و خطرات احتمالی وارد شده حین جابجایی به دستگاه جلوگیری بشه .

نمایندگی لباسشویی ال جی شاهین شهر کجاست؟

تعمیر لباسشویی ال جی شاهین شهر تنها با برقراری یک تماس با 03191002003 توسط حامی سرویس انجام خواهد شد . امروزه نقش ماشین ها در زندگی ما روز به روز بیشتر شده و نبود آن ها سختی های زیادی برای ما به دنبال خواهد داشت . بنابراین اگه دستگاه مهمی مثل ماشین لباسشویی شما دچار خرابی شد ، به هرکسی برای تعمیر اون اعتماد نکنید ! تکنسین های حامی سرویس در خدمت شما هستند تا به صورت تخصصی به ارائه خدمات برای تعمیرات لوازم خانگی شما عزیزان بپردازند .

نمایندگی لباسشویی ال جی شاهین شهر

نمایندگی لباسشویی ال جی فولاد شهر کجاست؟

تعمیر لباسشویی ال جی فولاد شهر تنها خدمات حامی سرویس نیست ! این مجموعه از ابتدای فعالیت خودش ، گستره وسیعی از برندهای لوازم خانگی رو در بر گرفته و خدماتی مثل تعمیرات ، سرویس دوره ای و نصب را برای تمامی آن ها ارائه می کنه . بنابراین اگه فکر می کنید ماشین لباسشویی شما قدیمی شده و دیگه قابل تعمیر نیست ، کافیه به حامی سرویس اعتماد کنید تا دستگاهتون رو صحیح و سالم و مثل روز اولش تحویل بگیرید .

خرابی وسایل برقی، موضوعی است که برای هر کس می تواند رخ بدهد. تفاوتی نمی کند شما از چه برندی خریداری کرده اید چرا که شرایط استفاده و نگهداری از وسیله می تواند بر روی طول عمر آن تاثیر بگذارد.

به همین دلیل است که توصیه می شود قبل از خرید هر وسیله برقی همانند ماشین لباسشویی حتما به مسئله خدمات پس از فروش در شهر خود توجه داشته باشید. برای مثال تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان این امکان را فراهم کرده است تا مشتریانی که در این شهر زندگی می کنند در صورت بروز هر گونه عیب در ماشین لباسشویی خود بتوانند با خیال آسوده تعمیر آن را به افراد مجرب و متخصص بسپارند.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان تضمین کننده کیفیت خدمات پس از فروش بوده و بهترین امکانات را برای مشتریان برند ال جی فراهم خواهد کرد. لازم است بدانید که برند ال جی بخش عمده ای اعتبار خود را مدیون ارائه خدمات پس از فروش از طریق نمایندگی ها می داند و به همین دلیل است که با تاسیس این مراکز در شهرهای مختلف من جمله تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان سعی دارد رتبه خود را در میان رقبای کاری خود ارتقا دهد.

تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

 

 

 

ارور

ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

دانلود ارور ها

دانلود ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

ارور های ماشین لباسشویی ال جی

 ارور IE لباسشویی ال جی :

در لباسشویی هایی که نمایشگر LED دارند کد خطای IE به شکل IE و بر روی لباسشویی هایی که نمایشگر LCD دارند به شکل یک شیر آب نمایش داده می شود.

این ارور مربوط به موارد زیر است:

  • آب ورودی دستگاه
  • اتصالات آب ورودی
  • فشار آب ورودی دستگاه
  • فیلتر شیر برقی
  • شیر برقی (۲kΩ∼۸kΩ)
  • سیم کشی دستگاه
  • برد دستگاه

ارور OE لباسشویی ال جی :

در لباسشویی هایی که نمایشگر LED دارند کد خطای OE به شکل OE و بر روی لباسشویی هایی که نمایشگر LCD دارند به شکل علامت ضربدر در بروی شلنگ تخلیه لباسشویی نمایش داده می شود.

این ارور مربوط به موارد زیر است:

  • ارتفاع شلنگ تخلیه دستگاه (کمتر از یک متر)
  • فیلتر پمپ تخلیه
  • هیدرواستات و شلنگ رابط به درام
  • پمپ تخلیه (۱۶۰Ω∼۱۷۷Ω)   
  • سیم کشی دستگاه
  • برد دستگاه

ارور UE لباسشویی ال جی :

در لباسشویی هایی که نمایشگر LED دارند کد خطای UE به شکل UE  و بر روی لباسشویی هایی که نمایشگر LCD دارند ترازوی نامتوازن نمایش داده می شود.

این ارور مربوط به موارد زیر است:

  • حجم بار داخل دیگ (کم یا کوچک بودن)
  • نوع و جنس البسه داخل دیگ (جین و …)
  • شیب دستگاه بعد از نصب (بیش از °۱)
  • تاخو
  • روتور و استاتور
  • برد دستگاه

ارور dE لباسشویی ال جی :

در لباسشویی هایی که نمایشگر LED دارنداین ارور به شکل dE و بر روی لباسشویی هایی که نمایشگر LCD دارند به شکل اشکالی در درب لباسشویی نشان داده می شود.

این ارور مربوط به موارد زیر است:

  • زبانه در دستگاه
  • لولای دستگاه
  • پنل جلوی دستگاه
  • محل نصب میکروسوئیچ درب
  • میکروسوئیچ درب
  • اتصالات و سیم کشی
  • برد دستگاه

ارور TE لباسشویی ال جی :

بایستی این موارد را بررسی کنید:

  • ترمیستور (۴۴kΩ∼۵۳kΩ)ارور های لباسشویی ال جی
  • هیتر (۲۴٫۷Ω∼۲۸٫۰Ω)
  • اتصالات و سیم کشی
  • برد دستگاه

ارور FE لباسشویی ال جی :

بایستی این موارد را بررسی کنید:

  • شیر برقی ورودی دستگاه (۲kΩ∼۸kΩ)
  • هیدرواستات و شلنگ رابط به درام
  • اتصالات و سیم کشی
  • برد دستگاه

ارور PE لباسشویی ال جی :

بایستی این موارد را بررسی کنید:

  • هیدرواستات و شلنگ رابط به درام
  • اتصالات و سیم کشی
  • برد دستگاه

ارور CE لباسشویی ال جی :

بایستی این موارد را بررسی کنید:

  • ارور لباسشویی ال جی
  • استاتور هر کدام ۸Ω∼۱۱Ω
  • تاخو
  • اتصالات و سیم کشی
  • برد دستگاه

ارور LE لباسشویی ال جی :

بایستی این موارد را بررسی کنید:

  • حجم لباس داخل درام دستگاه
  • تاخو
  • استاتور
  • روتور
  • میکروسوئیچ درب
  • اتصالات و سیم کشی
  • برد دستگاه

ارور SE یا ۵E لباسشویی ال جی :

  • خطای se که برروی صفحه نمایشگرهای ماشینهای لباسشویی ال جی بصورت ۵e نیزخوانده میشود مربوط به خطای سنسور است.

اما قبل ازهرکاری ابتدا دستگاه را ری استارت کنید:

  • ابتدا دستگاه را خاموش نموده و از برق بکشید.
  • بگذارید دستگاه به همین حالت بماند و پس از ده دقیقه مجددا به برق متصل کنید.
  • ماشین لباسشویی را دوباره روشن کرده و سیکل شست و شو را مجددا آغاز نمایید.

در صورتیکه اخطار همچنان نشان داده می شود، دستگاه نیاز به تعمیر دارد . و می توانید با یک تلفن از سرویسکاران متخصص و متعهد مرکز حامی سرویس ایران برای تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان کمک بگیرید 

ارور PF لباسشویی ال جی :

  • این ارور مربوط به مشکلی درتغذیه منبع برق دستگاه است. این اخطارممکن است به دلیل اختلال دربرق رسانی به ماشین لباسشویی ویا قطعی برق درمیانه سیکل شست وشو اتفاق بیوفتد.درصورتی که سیکل شست وشو رامجددا آغاز نمایید این ارور باید رفع شده و ازبین برود. درغیراینصورت با تعمیرکار خودمشورت نمایید.

ارور AE لباسشویی ال جی :

  • ارور ae مربوط به وجود نشتی در لباسشویی ال جی دارد. دستگاه را ازبرق بیرون کشیده و تمامی مجاری آب رابررسی کنید. درصورتی که لوله ای آسیب دیده ویا پاره شده علت نشتی بود بایدآن راتعویض نمایید. اگر درعیب یابی ویافتن نشتی موفق نبودید، با مرکز حامی سرویس ایران تماس بگیرید.
نکات مهمی که رعایت آن ها باعث افزایش طول عمر لباسشویی ال جی می شود و کمتر نیاز به تعمیر دارد :
  • درب ماشین را آرام بازوبسته کنید.
  • اگر در بین لباس‌های لباسی هست که زیپ دارد زیپ آن‌ را ببندید و لباس را برعکس کرده و در ماشین بیندازید. تا به استیل مخزن ماشین آسیب وارد نشود.
  • از گذاشتن اجسام سنگین یا نشستن روی ماشین لباسشویی خوداری کنید.
  • بعد ازشستن لباس‌ها و اتمام کار ماشین حداقل نیم ساعت درب آن را باز بگذارید، تا لاستیک درب و داخل ماشین خشک شود و زنگ نزند. این خشک شدن رطوبت لازم است چرا که در صورت مرطوب بودن داخل ماشین  قارچها و میکروب‌ها داخل ماشین لباسشویی رشد کرده و  هم باعث ایجاد جرم و بو شده و هم باعث انتقال بیماری ها می شود.
  • بیش ازاندازه مجاز لباس داخل ماشین قرار ندهید چراکه هم به موتور و بلبرینگ ها فشار می آورد و هم لباس ها تمیز شسته نمی شود.
  • هرچند ماه یکبار فیلتر لباسشویی مخصوصا فیلتر تخلیه را چک و تمیز کنید و مو ها و کرک ها و پارچه های ریزی که داخل آن است پاک کنید.
  • قبل از انداختن لباس ها داخل ماشین جیب ان ها را بگردید، تا اشیا فلزی، دستمال کاغذی و… در آن نباشند. این کار  هم به دیگ و محفظه داخلی ماشین لباسشویی آسیب می زند و هم موجب گرفتگی فیلتر تخلیه می شود.
  • از پاک کننده‌های متفرقه و یا دستی،استفاده نکنید چرا که کف زیاد تولید کرده و به دستگاه شما آسیب می رسانند.
  • از نرم کننده‌ها و سفیدکننده‌ها به مقدار کم استفاده کنید.
  • جاپودری را هرچندماه یکبار بیرون آورده وآن راتمیز کنید . سپس آن راخشک کرده و سرجایش بگذارید.
  • چک کنید که ماشین لباسشویی تراز باشد. اگر شاهد صدا و یا لرزش زیاد ماشین بودید ابتدا تراز بودن دستگاه را بررسی کنید.
  • لباس‌های کثیف را برای مدت طولانی در ماشین قرار ندهید. این کار باعث ایجاد میکروب‌ها و قارچ‌ها در ماشین شما می شود. حتی وقتی هم که کار شستشوی لباس ها تمام شد آن ها را زود خارج کنید و اجازه ندهید بیشتر از نیم ساعت داخل ماشین بماند. هم به دلیل اینکه اجازه ندهید قارچ ها و میکروب ها فرصت رشد پیدا کنند و هم این رطوبت داخل ماشین موجب بروز آسیب خواهد شد. از انداختن لباس‌های کوچک مثل لباس‌زیر و جوراب در ماشین خودداری کنید.  ممکن هست این لباس‌ها هنگام خروج آب وارد فیلتر خروجی شوند و به ماشین آسیب بزنند.
  • حداقل سالی دو سه بار برای جلوگیری از جرم‌گیری و شکل‌گیری قارچهای انگلی در ماشین لباسشویی خود، ماشین را روی داغترین درجه آن با یک دور آبکشی اضافی تنظیم کنید. در جای پودری آن مقداری سرکه بریزید و ماشین را در حالی که خالی است روشن کنید. البته بعضی از ماشین‌ها دارای گزینه تمیز کردن خودکار هستند.
    از چرخاندن سلکتور ماشین خود در خلاف جهت خودداری کنید. چرخ‌دنده‌های آن آسیب می‌بیند و بعد از یک مدت خراب می‌شود.
آن چه شما در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان حامی سرویس باعث کیفیت بالای خدمات می شود عبارت است از:
  • ازآنجایی که تعمیرکاران متخصص وحرفه ای دراین مرکز مشغول بکار هستند؛درنتیجه میتوانند عیب بروز کرده را بادقت یافته و برطرف کنند. ازاین نظر مشتری مطمئن خواهد بود که دقیقا همان مشکل رفع شده  و خرابی مجدد از این نظر رخ نخواهد داد.
  • همچنین ازنظر هزینه تعمیرات نیز بگونه ای برنامه ریزی شده است که فشارمالی به مشتری وارد نشود. بعنوان مثال تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان تعمیرات بر اساس گارانتی را نیز در گروه خدمات خود قرار داده است تا در صورتی که وسیله شما در زمان اعتبار گارانتی خراب شد، برای تعمیرات نیازی به پرداخت هزینه نباشد.
  • یکی ازنگرانی های مشتریان در زمان خرابی ماشین لباسشویی، مشکل جابجایی آن تا مرکز تعمیرات است. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان این مشکل رارفع نموده بگونه ای که تنها کافی است با حامی سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکار مربوطه دراسرع وقت به منزل شما اعزام شده و باتجهیزات کامل نسبت به رفع خرابی دستگاه اقدام نماید.
4.6/5 (19 نظر)