تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان

تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان نمایندگی یخچال الکترواستیل اصفهان را با حامی سرویس اشتباه نگیرید

ثبت پذیرش آنلاین

مرحله 1 از 3 - اطلاعات شخصی

  • در شهر های :شیراز ، اهواز ، اصفهان ، کرج ، تبریز ، رشت ، همدان میتوانید از طریق فرم بالا یا شماره تماس 03191002003 ثبت پذیرش تعمیرات انجام دهید.

ثبت پذیرش

نمایندگی یخچال الکترواستیل اصفهان کجاست

نمایندگی یخچال الکترواستیل اصفهان برعهده خدمات پس از فروش یخچال الکترواستیل اصفهان میباشد و برای رعایت حقوق مصرف کننده و همکاران این گروه اعلام میدارد که نمایندگی الکترواستیل اصفهان نمیباشد. اما تعمیرات یخچال الکترواستیل را در اصفهان بصورت حرفه ای با استفاده از تکنسین های مجرب و کار آزموده انجام میدهد. 

شماره نمایندگی یخچال الکترواستیل اصفهان

جهت دریافت خدمات از نمایندگی یخچال الکترواستیل اصفهان باید با شرکت الکترواستیل شماره تماس: 3132-051 در تماس باشید.

اگر نیاز به دریافت خدمات تعمیرات یخچال الکترواستیل به غیر از نمایندگی دارید میتوانید با شماره تماس :0313833 گروه حامی سرویس در تماس باشید.

قطعات یخچال الکترواستیل اصفهان

برای خرید قطعات شامل برد و سنسور یخچال های الکترو استیل میتوانید با شماره تماس 03191002003 واحد قطعات حامی سرویس در تماس باشید.

حامی سرویس تخصصی ترین مرکز تعمیرات الکترواستیل

گروه حامی سرویس ایران با استفاده از تکنسین های مجرب و کار آزموده تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان را بصورت تخصصی انجام می دهد.

این تعمیرات شامل شارژ گاز انواع یخچال فریزر الکترو استیل تعمیرات تخصصی برد یخچال فریزر الکترو استیل و تعمیرات دیگر میباشد.

مانمایندگان خود را برای تعمیر یخچال الکترواستیل آماده به کارکرده ایم.واین باعث شده است که بتوانیم تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان را بصورت تخصصی به شما عزیزان ارایه دهیم.

 تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در اصفهان

نحوه درخواست بابت تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان :

در مرحله اول شما باید با شماره تماس 03191002003 تماس بگیرید.و بعد از تماس بابت تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان با مشاورین ما در مورد مشکلات مشاوره بگیرید.وسپس اطلاعات خود رابه کارشناسان ثبت پذیرش بدهید.درنهایت منتظر تعمیرکار بابت تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان باشید.

تعمیرات یخچال الکترواستیل در اصفهان:

درسری مقالات تعمیرات یخچال در اصفهان این بار به سراغ محصولات الکترواستیل رفتیم.یخچال های الکترواستیل مجهز به کنترل تمام اتوماتیک و هوشمند هستند،که منجربه مصرف بهینه ی انرژی وعملکردبهتردرشرایط مختلف آب وهوایی می شوند.بااین حال وعلی رغم کیفیت بالای محصولات الکترواستیل،خرابی آنها اجتناب ناپذیر است.

توجه داشته باشید که گروه حامی سرویس نمایندگی هیچ برندی نیست ، ولی تعمیرات یخچال الکترواستیل دراصفهان را بابه کارگیری متخصصین خبره، به شما ارایه میدهد ،اماشایدباداشتن کمی اطلاعات درمورد ارورها وخطاهای رایج دریخچال های الکترواستیل ومدنظر داشتن نکات لازم درهنگام نصب ونگه داری دستگاه بتوانید مشکلات بوجود آمده راحل کنید.

تعمیر یخچال اسنوا در اصفهان

نکات لازم در نگهداری یخچال های الکترواستیل:

ممکن است خودتان درهنگام خرابی یخچالتان برای تعمیر دست به کار شوید وممکن است به تعمیرات یخچال الکترواستیل در اصفهان مراجعه کنید،امادرهرصورت احتمالاترجیح می دهیدهیچگاه مشکلی برای یخچال شما پیش نیاید.برای این موضوع بر طبق راهنمای یخچال باید نکاتی را در هنگام نصب یخچال مورد توجه قرار دهید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

بدیهی است که رعایت درست این اصول و اخطارها عمر مفید یخچال های الکترواستیل را افزایش می دهد:

  • محصول رادرمحل مرطوب یامحلی که ممکن است،درمعرض آب باشد نصب نکنید،چنین کاری باعث شوک الکتریکی یاآتش سوزی شود.
  • محصول رادرمعرض مستقیم نورآفتاب یامحلی که درمعرض گرمای حاصل ازوسایل گرمایشی قرار ندهید.
  • سیمی راکه نشانه ای ازپارگی یاساییدگی درطول یاانتهای آن دیده می شودبادست خیس لمس نکنید.
  • سیم رابیش ازحد تانکرده واجسام خیلی سنگین روی آن نگذارید.
  • فضای کافی برای نصب محصول برروی یک سطح صاف درنظر بگیرید.تزار نبودن محصول باعث می شود سیستم خنک کننده به درستی کار نکند.
  • محصول بایدبه زمین متصل شود،شمابایدبه منظور جلوگیری ازنشت جریان ویاشوک الکتریکی ناشی ازاین نشت،محصول رابه زمین متصل کنید.

به کارگیری این نکات همانطور که گفته شد،عمرمفیددستگاه راتاحدزیادی بالابرده ونیازشمابه مراجعه تعمیرات یخچال الکترواستیل دراصفهان راازبین می برد.البته علی رغم رعایت این نکات ممکن است شاهدنمایش خطاهایی برروی صفحه نمایش این دستگاه باشیدکه مادرادامه ی این نوشته به بررسی خطاهای سه مدل ازیخچال های الکترواستیل می پردازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان

با ارورهای یخچال الکترواستیل بیشتر آشنا شوید:

ممکن است درمواجهه باخرابی یخچال ومشاهده ی خطاهابرروی صفحه نمایش ترجیح بدهید،مشکل خودرابه طور تلفنی بامتخصصین تعمیرات یخچال الکترواستیل دراصفهان درمیان گذاشته ویادرفضای اینترنت به جستجوی آن ورفع مشکل بپردازید،

درهرصورت برای آشنایی شماباانواع خطاهابه بررسی دومدل ازیخچال های الکترواستیل،یعنی مدل های ESR24 و ESF24 می پردازیم.بدیهی است که نوع خطاها درهردستگاه بادیگری متفاوت است.

خطاهای یخچال الکترواستیل مدل ESF24:

دراین مدل یخچال فریزرالکترواستیل 7 خطای متداول به شرح ممکن است:

خطای F1:

  • مربوط به فن کندانسوراست که ازقطعی اتصالات ویاخرابی مدار برد ناشی می شود.

خطای F0:

  • مربوط به فن اواپراتور است که خرابی یاسوختگی فن وقطع شدن اتصالات وایراد درمداربردمی تواندباعث بروزاین خطاشود.

خطای ER:

  • چنین خطایی نشان ازوجوداشکال درمداربرداصلی دستگاه دارد.

خطای E9:

  • وجوداشکال دربرفک زیادی به این ارور منجر می شودکه یانشانگرسوختن ترموفیوز است ویاایراد ازمداربردیخچال یاخرابی حسگر اواپراتوراست.

خطای E5:

  • سیستم خنک کننده ی یخچال با مشکل مواجه شده است. شما یا متخصص اعزامی مرکز تعمیرات یخچال الکترواستیل در اصفهان بایستی مواردی مانند المنت،‌ترموفیوز،سنسور اواپراتور ویامداربرد دستگاه رابررسی کنید.

خطای E4:

  • این خطا مربوط به اشکال موجود در سیستم سنسور محیط است. برای این مورد هم مانند خطای قبلی باید المنت،ترموفیوز ومداربرد دستگاه رابررسی کنید.

خطای E2:

  • این خطاناشی ازقطعی سنسور فریزر ویا وجود مشکل در المنت،ترموفیوز ویامداربرد یخچال باشد.

خطاهای یخچال الکترواستیل مدل ESR24:

خطای E1:

  • این خطا به خرابی یا قطعی سنسور یخچال مربوط است. بهتر است سنسور دمایی یخچال یا مداربرد آن را بررسی کنید.

خطای E3:

  • چنین خطایی در صورت مشاهده به حسگر اواپراتور مربوط است که در صورت تعویض آن و یا تعمیر مداربرد، المنت و ترموفیوز مشکل حل می شود.

خطای E4:

  • این ارور مربوط به سنسور محیط است که توصیه می شود المنت، ترموفیوز و مداربرد دستگاه را بررسی کنید.

خطایE5:

  • این خطابه سیستم خنک کننده یخچال مربوط است که مانندخطای قبلی بایستی المنت،‌مداربرد دستگاه یاترموفیوز مورد بررسی قرار بگیرند.البته توصیه می کنیم این کار رابه متخصصین نمایندگی گروه حامی سرویس برای تعمیرات یخچال الکترواستیل بسپارید.

خطای E9:

  • اشکال در برفک زدایی سیستم است.دلایل بروز خطا می تواند خرابی المنت، سوختن ترموفیوز، خرابی سنسور اواپراتور و یا ایراد مدار برد باشد.

خطایER:

  • چنین خطایی مستقما به مدار برد اصلی دستگاه اشاره دارد و باید بررسی شود.

خطایF0:

  • این خطا به فن اواپراتور اشاره دارد. خرابی یا سوختی فن، قطع شدن اتصالات و ایراد در مدار برد می تواند از دلایل بروز این خطا باشد.

خطای F1:

  • مشکل به فن کندانسور مربوط است. از جمله دلایل بروز این خطا،‌ قطعی اتصالات و یا خرابی مدار برد است.

خطاهای ممکن در دو مدل از یخچال های الکترواستیل را در این نوشته بررسی کردیم. بدیهی است که پرداختن به تمامی مدل ها در این مقاله نمی گنچد، اما امیدواریم نکات قید شده در این نوشته راهنمایی های مفیدی در اختیار شما قرار داده باشد.

باوجود نکاتی که دربندهای بالا ذکر شد،همچنان ممکن است درمواجهه باخطاهای صفحه نمایش یاخرابی دستگاه آشفته شوید.ویانیازبه راهنمایی ویاری یک متخصص داشته باشید،دراین صورت جای نگرانی نیست چراکه گروه حامی سرویس برای تعمیرات یخچال الکترواستیل در اصفهان باحضور متخصصین وتکنسین های حرفه ای باسالها تجربه درخدمت شماعزیزان است.

4.9/5 (21 نظر)