مقایسه یخچال های سامسونگ و ال جی

 

در بازار برندهای مختلفی از یخچال، فریزر و انواع یخچال فریزرهای ساید بای ساید وجود دارد و در زمان خرید، همه افراد با این سوال روبرو می شوند که کدام از برندها نسبت به دیگری برتری داشته و بهترین انتخاب خواهند بود. زیرا یخچال و فریزر گروهی از وسایل خانگی هستند که در طول روز همیشه روشن هستند در نتیجه نه تنها باید مصرف برق آن ها کم باشد بلکه باید از بهترین کیفیت برخوردار باشند تا عمر طولانی داشته و دچار خرابی نشوند. مسلما هیچ کس علاقه ای به خراب شدن و تعمیر یخچال و فریزر خود ندارد زیرا وسیله برقی اگر خراب شود همانند سابق کارایی نخواهد داشت. از آنجایی که تنوع برندهای یخچال و فریزر در بازار زیاد است،

میزان خرابی یخچال ال جی و سامسونگ طبق آمار از یک تعمیرگاه لوازم خانگی در یک سال

 

تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

ما در این مقاله تصمیم گرفتیم مقایسه ای بین دو برند معروف ال جی و سامسونگ از نظر یخچال و فریزر داشته باشیم که این دو برند رتبه اول را میان سایرین دارند:

1-   هر دو برند ال جی و سامسونگ، کره ای هستند لذا از نظر شرکت تولیدی تفاوتی ندارند.

2-   میزان تنوع در یخچال و فریزر های سامسونگ بسیار بیشتر است و همین امر سبب می شود که مشتری گزینه های انتخاب بیشتری داشته باشد. این تنوع نه تنها از نظر طرح بلکه در زمینه رنگ بدنه نیز دیده می شود.

3-   در یخچال و فریزرهای ال جی، شما بیشتر می توانید تکنولوژی های به روز را مشاهده نمایید. به علاوه این که مصرف برق این یخچال ها و فریزر ها کم و از نظر مدت عمر و دوام، پایدارتر هستند.

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

4-   یکی از مهمترین شاخصه ها برای خرید یخچال و فریزر، توجه به برچسب انرژی آن ها است. شما باید برندی را خریداری کنید که در کنار تمام ویژگی های بسیار مناسب خود، کمترین مصرف انرژی و بیشترین کارایی را داشته باشد. در مورد این دو برند، مصرف انرژی سالانه سامسونگ، تقریبا 621 کیلو وات بر ساعت و در مورد برند ال جی، این مقدار تقریبا برابر 590 کیلو وات بر ساعت است.

5-   در میان یخچال فریزرهای ساید بای ساید، برند سامسونگ نسبت به ال جی برتری دارد زیرا یکی از مهمترین شاخصه های یخچال فریزرهای ساید بای ساید، وجود قفسه ضد ریزش مایعات است که سامسونگ این ویژگی را دارد.

6-   تعداد قفسه ها در یخچال فریزر های سامسونگ بیشتر از برند ال جی است.

7-   حجم فضای داخلی فریزرهای ال جی و سامسونگ هم اندازه است.

8-   در هر دو برند ال جی و سامسونگ، آب سرد کن در یخچال تعبیه شده است.

9-   گزارشات نشان داده است که میزان نیاز به تعمیر یخچال و فریزر، تا به حال در برند ال جی بیشتر بوده است البته این مطلب را نباید نادیده گرفت که این برند بسیار مشهور بوده و از تکنولوژی به روز برخوردار است.

10-  هزینه نگهداری و تعمیر یخچال و فریزر های برند سامسونگ نسبت به برند ال جی بیشتر است.

شستن میوه با مایع ظرفشویی

4.6/5 (8 نظر)