نمایندگی سامسونگ اصفهان کجاست؟

نمایندگی سامسونگ اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیرات سامسونگ اصفهان برعهده شرکت سام سرویس میباشد .شرکت سام سرویس فقط بابت محصولاتی که در دوره گارانتی و تعهد خدمات میباشد خدمات ارائه میدهد. یعنی زیر 10 سال نصب و یا تولید.

گروه حامی سرویس را با نمایندگی تعمیر سامسونگ اصفهان اشتباه نگیرید این گروه تعمیرات سامسونگ را انجام میدهد و به عنوان خدمات پس از فروش سامسونگ و یا نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان فعالیت نمیکند و این گروه یک تعمیرگاه آزاد لوازم خانگی میباشد که زیر نظر اتحادیه فعالیت میکند.چنانچه نیازمند دریافت خدمات از نمایندگی هستید به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید و یا به وب سایت سام سرویس مراجعه کنید.

جهت تعمیرات سامسونگ در اصفهان توسط حامی سرویس با ما در ارتباط باشید  0313833

ثبت پذیرش آنلاین

مرحله 1 از 3 - اطلاعات شخصی

  • در شهر های :شیراز ، اهواز ، اصفهان ، کرج ، تبریز ، رشت ، همدان میتوانید از طریق فرم بالا یا شماره تماس 03191002003 ثبت پذیرش تعمیرات انجام دهید.

ثبت پذیرش

نمایندگی تعمیرات سامسونگ اصفهان کجاست؟

نمایندگی سامسونگ در اصفهان کجاست؟ 

برند سامسونگ یک برند از کره جنوبی بود که در سال های گذشته در ایران فعالیت داشت.

اما بعد از تحریم های ظالمانه این شرکت از ایران خارج شد اما شرکت سام سرویس اعلام کرد محصولاتی که تاریخ نصب و تولید آنها زیر ده سال باشد میتوانند از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده نمایند.

خدمات و نمایندگی سامسونگ اصفهان  برعهده شرکت سام سرویس میباشد که جهت دریافت خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ و نمایندگی سامسونگ اصفهان از خدمات شرکت سام سرویس با شماره تماس :0218255 تماس بگیرید.

نمایندگی سامسونگ اصفهان

خدمات پس از فروش سامسونگ اصفهان کجاست؟

خدمات پس از فروش سامسونگ در اصل همان نمایندگی سامسونگ در اصفهان میباشد که در بالا توضیحات لازم در این باره داده شد که خدمات پس از فروش سامسونگ مربوط به نمایندگی سامسونگ در اصفهان یعنی شرکت سام سرویس میباشد.

برای رعایت حقوق مصرف کننده گروه حامی سرویس اعلام میدارد که نمایندگی سامسونگ اصفهان نمیباشد. اما خدمات تعمیرات این برند از محصولات لوازم خانگی را در منزل شما با بالاترین سطح کیفیت انجام میدهد.

حامی سرویس در تمامی شهرهای اصفهان از جمله خمینی شهر، شاهین شهر، شهرضا، گلپایگان، مبارکه، نطنز، کاشان، فولادشهر، نجف آباد، نائین، سپاهان شهر، تیران، داران، زرین شهر، آران بیدگل، ابریشم، اردستان، فلاورجان، خوانسار، کوهپایه، سمیرم، فریدون شهر، علویجه، خوراسگان، زواره، چادگان، بویین میان دشت، گرگاب، شاپورآباد، حبیب آباد، میمه، دولت آباد و … خدمات ارائه می‌شود

نمایندگی سامسونگ اصفهان خیابان کاوه کجاست ؟

 شرکت سام سرویس در خیابان کاوه نمایندگی های خدمات پس از فروش تحت عنوان نمایندگی سامسونگ قرار دارد که جهت ارتباط با این نمایندگی ها میتوانید با شماره تماس :0218255 شرکت سام سرویس ارتباط برقرار نمایید. توجه داشته باشید اگر شما به دنبال نمایندگی تعمیرات سامسونگ هستید باید فقط با شرکت سام سرویس تماس بگیرید. گروه حامی سرویس را با نمایندگی اشتباه نگیرید در این محتوا سعی شد راهنمایی کامل خدمت شما کاربر گرامی صورت گیرد.

شماره نمایندگی سامسونگ اصفهان

جهت تماس با شرکت سام سرویس نمایندگی سامسونگ در اصفهان میتوانید با شماره تماس : 0218255 تماس حاصل نمایید.

در صورت دریافت خدمات به عیر از نمایندگی متوانید با شماره تلفن 0313833  گروه حامی سرویس تماس بگیرید.به یاد داشته باشید که گروه حامی سرویس نمایندگی سامسونگ در اصفهان نمیباشد.

در صورت نیاز به دریافت خدمات از نمایندگی میتوانید به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید و با شماره های درج شده در دفترچه راهنما تماس بگیرید.

لیست نمایندگی فروش سامسونگ در اصفهان

نام نمایندگی شماره تماس آدرس

مصرف کارکنان شبکه بهداشت مبارکه

9131359381

مبارکه – خیابان 17 شهریور تعاونی بهداشت مبارکه

 

امیر حسین شمس نیا

9132644164

کاشان خیابان آیت اله کاشانی بعد از مسجد امیرالمومنین پلاک 114

 

فروشگاه تجارت چهار باغ

32221799

خیابان چهارباغ عباسی نبش خیابان شیخ بهایی فروشگاه چهار باغ

 

سید رسول روحانی اصفهانی

9131116510

اصفهان هاتف – جنب آتش نشانی

 

مهرداد پور ابوطالب

9131100280

اصفهان خیابان هاتف – کوچه شهید قائدان – کوچه مشیر – پلاک 310-طبقه همکف

 

امیر صیادی

9138009085

اصفهان خیابان شیخ بهایی پلاک 171 فروشگاه

 

حمید رضا مساحی پژوه

35230882

اصفهان خیابان جی حد فاصل سه راه شهید رجایی و چهارراه اریسون پلاک 306-طبقه همکف

 

علیرضا بهمنی حیدر آبادی

9133267362

اصفهان جرقویه

 

مهندسى سیناد رایانه اسپادانا

9133080830

اصفهان بلوار ملت نبش کوچه ساسان پلاک ١۶٠ طبقه اول واحد٢

 

امین گوهر اسپادانا

3132357684

اصفهان -شیخ بهایی بعد از چهارراه قصر سمت چپ

 

شهرام پرندى دارانى

9131180945

اصفهان -خیابان شیخ بهائى بعد از چها راه قصرجنب بانک ملى

 

رضا اخوان بی تقصیر

9131173041

اصفهان – خیابان هاتف – کوی مشیر – پاساژ قصر مشیر طبقه همکف

 

بانیان تکسام برتر اصفهان

9133145885

اصفهان – خیابان شیخ بهائی – جنب بانک ملی ساخنمان صفا – طبقه اول

 

منصور مساحى پزوه

9131276562

اصفهان – خ جى نرسیده به چهارراه بانک ملى حد فاصل شهید رجائى

 

على صیادى

9133080830

اصفهان – خ ارتش جنب مجتمع تجارى کیش کوچه ١٧ بنش پ ٣

 

فروشگاه های زنجیره ای رفاه (اصفهان)

335555002

اصفهان-میدان لاله – نبش خیابان پروین

 

حمیدرضا مصری پور

3132288898

اصفهان-خیابان جی سروستان -کوی شعر بافیان پ11

 

محمد مهدی مقاره عابد

09131138255

اصفهان- خیابان توحید میانی – نبش کوجه کلیسای شرقی

 

مجید عارفی پور

32101148

اصفهان- بازارچه مشیر- خیابان هاتف- کوچه گذر مشیر یخچال – مجتمع تجاری مهدی- فروشگاه عرفان

 

خدمات پس از فروش سامسونگ اصفهان

 

اما اگر که یک خدمات تعمیرات باکیفیت و ضمانت دار و تضمینی و سریع میخواهید میتوانید با گروه حامی سرویس در ارتباط باشید گروه حامی سرویس نمایندگی سامسونگ در اصفهان نمیباشد اما تعمیرات محصولات سامسونگ را بصورت تضمینی انجام میدهد.

شماره تماس حامی سرویس

در این قسمت موارد زیر رابا شما به اشتراک میگذاریم:

  • اطلاعات تماس تعمیرات سامسونگ در اصفهان
  • فیلم معرفی یخچال ساید بای ساید سامسونگ
  • معرفی برند سامسونگ
  • عیوب رایج در یخچال فریزرهای سامسونگ و ارور های یخچال سامسونگ
  • عیب های رایج در لباسشویی های سامسونگ و ارورخطاهای های ماشین لباسشویی سامسونگ
  • مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی های سامسونگ و ارور های ماشین ظرفشویی سامسونگ

نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ اصفهان کجاست؟

نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ مانند مابقی محصولات اگر زیر ده سال نصب و راه اندازی شده باشد با سام سرویس است و اگر بالای ده سال از زمان نصب گذشته باشد میتوانید از حامی سرویس خدمات بگیرید.

تعمیر ظرفشویی سامسونگ اصفهان ، توسط شرکت حامی سرویس بصورت حرفه ای و با کمک تعمیرکاران متخصص ارائه میشه .

داخل درب جدید ترین ماشین ظرفشویی های سامسونگ با فولاد ضدزنگ پوشانده شده که دوام و بهداشت بیشتری داره . قفسه بالایی دستگاه قابل تنظیم میباشد و همین موضوع جادادن اشکال و اندازه های مختلف ظروف روآسان و راحت کرده . تعمیرگاه ظرفشویی سامسونگ اصفهان ، مجموعه تخصصی و حرفه ای حامی سرویس میباشد .

تعمیرات سامسونگ اصفهان رو به بهترین تیم تعمیرات لوازم خانگی ، یعنی شرکت حامی سرویس بسپرید .

صفحه کنترل لمسی در بالای در ، به ماشین ظرفشویی ظاهری زیبا و تمیز داده و به راحتی با سایر لوازم استیل ضد زنگ هماهنگی متناسب ایجاد میکنه . ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای سیستم شستشوی پیشرفته سنگین میباشد که هر بار قابلمه ها و تابه ها رو مطابق با میل شما به خوبی تحت شستشو قرار خواهد داد . کنترل پنل لمسی برای انتخاب عملکردها با یک لمس ملایم طراحی شده و در بالای در برای دسترسی آسان قرار گرفته . تعمیرگاه یخچال سامسونگ اصفهان شرکت حامی سرویس میباشد . با 4 چرخه شستشو و 5 گزینه شستشو، این ماشین ظرفشویی به شما این امکان رو میده که فشار آب و دمای آب رو تنظیم کنید و از تمیزی و براق بودن ظروف اطمینان حاصل کنید . تعمیرگاه سامسونگ اصفهان ، شرکت مجهز و باسابقه ی حامی سرویس میباشد . درفضای داخلی ماشین ظرفشویی 14 جایگاه متفاوت برای چیدن چندین ظرف بطور همزمان وجود داره .

شرکت حامی سرویس این افتخار رو داره تا تعمیر ظرفشویی سامسونگ اصفهان رو خدمت شما ارائه بده .

خراب شدن ماشین ظرفشویی باوجود شرکت حامی سرویس دیگه یک مسئله ی نگران کننده نمیتونه باشه . باسامانه 03191002003 و یا 0313833 تماس بگیرید و ازخدمات تعمیر این شرکت که درمحل ارائه میشه بهره ببرید .

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ اصفهان

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ اصفهان کجاست؟

جهت تعمیرات تلویزیون سامسونگ از طریق نمایندگی در ابتدا با شرکت سام سرویس با شماره تماس 0218255 تماس حاصل فرمایید و اگر محصول شما از دوره گارانتی وخدمات پس از فروش خارج شده میتوانید با شماره تماس زیر تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ اصفهان رو از شرکت حامی سرویس درخواست کنید . سامانه ی 03191002003 پاسخگوی شماست .

کیفیت تلویزیون های سامسونگ

یکی از بهترین تلویزیون های موجود در سراسر دنیا ، متعلق به برند سامسونگ میباشد . در حال حاضر شرکت سامسونگ موفق شده تلویزیون هایی با اندازه 85 اینچ طراحی و تولید کنه . قبل از خرید این دستگاه هوشمند ، به محل قرار گیری و نصب توجه ویژه ای داشته باشید .
Samsung QN900A  یک تلویزیون عالی برای سلیقه های متفاوت میباشد . اگه محل قرار گیری تلویزیون تحت تابش مستقیم نور خورشیده ، بهترین انتخاب ، تلویزیون سامسونگ مدل QN900A میباشد . RU7100 سامسونگ ، RU7440 سامسونگ ، TU7100 سامسونگ ، RU7090  سامسونگ و RU7105  سامسونگ ، جدید ترین تلویزیون های برند سامسونگ میباشند که با تجهیزات و امکاناتی بی نظیر ، در دسترس مردم قرار گرفته اند .

برای تعمیر تلویزیون نیازی نیست دغدغه ی گرونی و عدم وجود تعمیرکار معتبر رو داشته باشید . شرکت حامی سرویس با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ، تکنسین هایی ماهر و توانمند رو برای ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پرورش داده .

همه ما زمانی که با مشکلات لوازم خانگی مواجه میشیم دنبال راه حل مناسب برای رفع اونا می گردیم . قطعا بهترین روش برای خلاصی از شر این شرایط ، در تماس بودن با متخصصان این دستگاه ها می باشد . تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان میتونه عاقلانه ترین انتخاب برای برطرف کردن مشکلات این دستگاه به حساب بیاد .

رضایت مشتریان از تلویزیون های سامسونگ

رضایت بالای مشتریان از نحوه ارائه خدمات ، نشون میده که مجموعه حامی سرویس کارش رو به درستی و بسیار عالی انجام داده تا عمر دوباره ای به لوازم خانگی شما ببخشه . تجربه بالای تکنسین های حامی سرویس باعث شده که این افراد از تمام مشکلات لوازم خانگی آگاه باشند و راه حل مناسب برای رفع اون ها ارائه کنند . به همین منظور انتخاب تعمیرکار باتجربه و حرفه ای باید در اولویت شما عزیزان قرار داشته باشه . از طرفی زمانی که چنین شخصی از شرکت حامی سرویس رو برای تعمیرات انتخاب کنید ، در هزینه هم صرفه جویی بسیار زیادی خواهد شد ؛ چرا که این افراد با تشخیص درست و منطقی میتونن از جایگزین کردن قطعه جدید به جای قطعه معیوب جلوگیری کنند و به تعمیر اون بپردازند .

شرکت حامی سرویس ، در جایگاه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ اصفهان میتونه سرویس های دوره ای دستگاه شما رو در منزل شما انجام بده  اما نباید این مجموعه را با نمایندگی اشتباه گرفت. برای در تماس بودن با این مجموعه ، شماره تماس 03191002003 برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ اصفهان گجاست؟ 

نمایندگی محصولات سامسونگ بر عهده شکت سام سرویس میباشد و حامی سرویس فقط تعمیرات این محصولات را انجام میدهد و نباید ان را با نمایندگی اشتباه گرفت.

تعمیر لباسشویی سامسونگ اصفهان ، بصورت کاملا تخصصی توسط شرکت حامی سرویس انجام میشه . در صورت نیاز تماس بگیرید .

ماشین لباسشویی های نسل جدید سامسونگ به Wi-Fi متصل میشه تا بتونید از طریق گوشی هوشمند خود با برنامه SmartThings  هشدارهای پایان چرخه رو دریافت کنید ، شستشو رو از راه دور شروع یا متوقف کنید ، چرخه ها رو در زمان خود برنامه ریزی کنید و …

شرکت حامی سرویس تعمیرات سامسونگ اصفهان در منزل و با رعایت نکات ایمنی لازم ارائه خواهد داد .

یک شیر آب تعبیه شده و به شما این امکان رو میده تا لباس های کثیف یا شدیداً لکه دار رو با فشار دادن یک دکمه به راحتی از قبل تمیز کنید . میتونید با انتخاب گزینه Deep Fill قبل از شروع شستن لباس ها ، سطح آب مصرفی رو در طول چرخه شستشو به حداکثر برسونید . Deep Fill به طور خودکار آب اضافی رو در زمان مناسب اضافه میکنه تا از خیس شدن تمامی البسه اطمینان حاصل کنید . تعمیرکاران شرکت حامی سرویس ، تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ اصفهان میباشند .  شرکت حامی سرویس بدون در نظر گرفتن نوع و مدل ماشین لباسشویی ، گستره وسیعی از برند های ماشین لباسشویی رو تحت تعمیر قرار میده . مدیرت فنی بالای شرکت و همچنین مشتری مداری این مجموعه ، باعث شده افراد زیادی به جمع طرفداران شرکت افزوده بشن .

شرکت حامی سرویس به عنوان تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ اصفهان ، فعالیت های تخصصی مربوط به تعمیر لوازم خانگی رو انجام خواهد داد .

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ اصفهان کجاست؟ 

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ بر عهده سام سرویس است و گروه حامی سرویس را با نمایندگی اشتباه نگیرید.

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ اصفهان ، توسط شرکت حامی سرویس با دریافت هزینه ای مقرون به صرفه انجام میگیره .

ما مفتخریم که خدمات حرفه ای، قابل اعتماد و مقرون به صرفه رو به مشتریان مسکونی و تجاری خود ارائه بدیم . جهان همواره رو به پیشرفته و زندگی ما روز به روز با مسائل شگفت انگیزی روبرو میشه .

تعمیرات سامسونگ اصفهان در کوتاه ترین زمان رو از شرکت حامی سرویس دریافت کنید .

خیلی از مردم به این موضوع علاقه مند هستند که به طور پیوسته از سایت اصلی شرکت سامسونگ بازدید کنند تا از جدید ترین یخچال های تولید شده مطلع بشن . یخچال سامسونگ مدل HM24ZPN ، دارای امکانات بسیار کاربردی و ویژه ای میباشد . به عنوان مثال این دستگاه مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال ، سیستم خنک کننده دوگانه ، جریان یکنواخت هوای سرد در طبقات ، محفظه مخصوص با انتخاب درجه سرمایش ، سیستم کنترل از طریق نمایشگر LED، نورافشانی LED، طبقات شیشه ای مستحکم و مقاوم و همچنین دارای بوگیر قوی میباشد . تعمیرکار یخچال سامسونگ اصفهان ، دارای مهارت فنی بالایی میباشد که تحت نظارت حامی سرویس خدمت رسانی میکنه .  این دستگاه با داشتن درهایی با لبه براق ، در منزل شما عالی به نظر میرسه .

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ اصفهان رو از شرکت حامی سرویس درخواست کنید .

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

خطوط تمیز و فرم مدرن ، به زیبایی با آشپزخونه شما ترکیب میشه واین در حالی هست که بدنه یخچال پوششی مقاوم در برابر اثر انگشت و لکه های روزمره داره . یخچالی که ظاهری عالی داره و ظرفیت زیادی برای گنجاندن خواربارهای شما ایجاد کرده . تمام آنچه رو که برای منزل خود انتظار دارید ، جدید ترین یخچال های برند سامسونگ به شما هدیه خواهند داد .

تعمیرات سامسونگ اصفهان :

گروه حامی سرویس ایران،جهت تعمیرات محصولات سامسونگ،تکنسین های خود را از نمایندگی تعمیرات سامسونگ اصفهان تامین کرده است. واین باعث شده است که کیفیت تعمیرات سامسونگ تاحد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

جهت تعمیرات محصولات سامسونگ در منزل با شماره 03191002003 تماس حاصل فرمایید.

معرفی برند سامسونگ :

مافقط جهت آموزش و اطلاعات عمومی شمااز برند سامسونگ اطلاعاتی در اختیار شما قرار میدهیم و حامی سرویس با افتخار نمایندگی هیچ شرکتی نمیباشد.

شرکت سامسونگ شرکتی خوشه‌ای کره‌ای و چندملیتی است که دارای چند زیرمجموعه و شرکت تابعه از جمله:سامسونگ الکترونیک،سامسونگ لایف و سامسونگ فایر،صنایع سنگین سامسونگ و سامسونگ سی اند تی می باشد.

سامسونگ ازابتدا شعارخود راتوجه به منابع انسانی،کمک اقتصادی به جامعه وخردورزی قرارداد وتولیدات،خدمات خود را براساس تعهد به همین اصول پیش می برد.مدیرعامل شرکت سامسونگ معتقداست که موقعیت سامسونگ متکی به پنج ارزش است:کیفیت،خلاقیت،رقابت،فرهنگ و وحدت.
لوازم خانگی تولیدی این برندشامل انواع:یخچال فریز،ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،اجاق گاز و ماکروفر،کولرگازی و جاروبرقی است.

عیوب رایج در یخچال فریزرهای سامسونگ :

1 ) چرا یخچال فریزر کار نمی کند و چراغ هایش روشن نمی شود؟

  • ابتدا از اتصال یخچال فریزر به برق،نپریدن فیوز برق،سالم بودن پریز و سیم های اتصال مطمئن شوید.
  • اگر موارد بالا سالم بود و مشکلی نداشت،تنظیمات درجه حرارت را چک کنید.
  • فاصله یخچال ازدیوار واز بغل راچک کنید.
  • باید یخچال ۳ اینچ یا ۷٫۵ سانت با دیوار و از بغل فاصله داشته باشد.
  • از پشت و حداقل از۲٫۵ سانت از بالا آزاد باشد تا هوا رد و بدل بشود.
  • سیم پیچی ها را تمیز کنید.
  • یخچال فریزر را از برق بکشید،۲ ساعت صبرکنید ودوباره به برق بزنید.اگرشروع به کارکرد،مشکل ازگرم شدن بیش ازحد کمپرسور است.
  • دماسنج را کنترل کنید.تایمر یخ زدایی را تست کنید.
  • موتور کمپرسور را تست کنید.فن اواپراتور را تست کنید.
  • در پایین ترین قسمت یخچال و پشت آن رله کمپرسور قرار دارد که باعث می شود کمپرسور کار کند،این قسمت را تست کنید.

2 )چرا چراغ های یخچال فریزر روشن نمی شود؟

  • لامپ را تعویض نمایید.
  • سوئیچ درب یخچال را چک کنید.

3 )چرا سرمایش یخچال یا فریزر کم شده است؟

  • تنظیمات دما را بررسی کنید.
  • فاصله از دیوار و کناره های یخچال را چک کنید.
  • سیم پیچی هایی کندانسور را تمیز کنید.
  • درست درب ها خوب بسته شده باشد.
  • چفت در را بررسی کنید.
  • دستگاه تولید گرما برای یخ زدایی راچک کنید.
  • تایمر یخ زدایی را چک کنید.
  • چک کنید که لوله تخلیه مسدود نشده باشد.
  • چک کنید که از سردکن آب نمی چکد.

در صورت بررسی این موارد با تعمیرات سامسونگ اصفهان تماس بگیرید.

4 )چرا سرمایش یخچال یا فریزر زیاد شده است؟

  • تنظیمات دمایی آن را چک کنید.
  • دماسنج آن را تست کنید.

5 )چرا فریزر صدا می دهد؟

  • صدای خش خش وقتی روی حالت یخ زدایی باشد عادی است.
  • تراز بودن و صاف بودن سطح زیرین یخچال را چک کنید.
  • مخزن تخلیه آب را چک کنید.
  • فن کندانسور و فن اواپراتور را چک کنید.

6 )چرا یخچال فریزر یکسره کار می کند؟

  • فریزر را در حالت دیفراست( یخ زدایی ) قرار دهید.
  • سیم پیچی های کندانسور را تمیز کنید.
  • بررسی کنید که آیا درب یخچال درست بسته می شود یا خیر؟
  • لولای در را بررسی کنید.

نکته : اگر به تازگی کنترل دمایی را تنظیم کردید،یا فریزر را پر از مواد کردید یا در مناطق رطوبتی زندگی می کنید، این طبیعی است که فریزر ۲۴ ساعته کار کند تا خنک بماند.

7 )چرا یخچال فریزر زود به زود شروع به کار می کند و زود هم متوقف می شود؟

  • سیم پیچی هایی که پشت یخچال فریزر قرار دارد را تمیز کنید.
  • ولتاژ خروجی را چک کنید.
  • فن کندانسور را تست کنید.
  • موتور کمپرسور را تست کنید.
  • در پایین ترین قسمت یخچال و پشت آن رله کمپرسور قرار دارد که باعث می شود کمپرسور کار کند، این قسمت را تست کنید.
  • موتور کمپرسور را تست کنید.

8 )چرا فریزر به صورت اتومات دیفراست نمی کند؟

  • تایمر یخ زدایی را چک کنید
  • دستگاهی که برای دیفراست شدن گرما تولید می کند را چک کنید.(در یخچال فریزر ساید بای ساید پشت قرار دارد و در فریزرهایی که بالای یخچال قرار داردند زیر قرار دارد.)
  • ترموستات دیفراست را تست کنید.

در صورت بروز چنین مشکلاتی می توانید با تماس با شرکت حامی سرویس تعمیرات سامسونگ اصفهان از تکنسین های کارآزموده و متخصص این شرکت کمک بخواهید.

9 )چرا یخچال فریزر بوی بدی می دهد؟

  • اگر غذاهای فاسد در یخچال هست آن ها را خارج کنید.
  • داخل یخچال را با جوش شیرین و آب گرم تمیز کنید.
  • لاستیک های درب را تمیز کنید.

10 )چرا یخچال فریزر نشتی آب دارد؟

  • مخزن تخلیه را بررسی کنید.
  • اگر یخچالتان دارای یخساز است ، شیلنگ آبی که از شیر اصلی به یخ ساز کشیده شده را بررسی کنید.

عیوب رایج در لباسشویی های سامسونگ :

1 )چرا  لباسشویی سامسونگ آبگیری نمی کند؟

  • باز بودن درب لباسشویی
  • اشکال در شیر ورودی آب یا فشار کم آب ورودی
  • خرابی سوئیچ فشار
  • عیب در تایمر لباسشویی
  • مشکل در قفل درب لباسشویی

2 ) چرا لباسشویی وسط شستشو متوقف و یا خاموش می شود؟

  • نوسانات برق در پریز و دوشاخه دستگاه
  • اشکال در میکروسوئیچ درب
  • خرابی یا شکستگی زبانه قفل درب
  • اشکال در شیر ورودی آب
  • خرابی برد کنترل اصلی
  • خرابی تایمر ماشین لباسشویی

3 ) چرا لباسشویی سامسونگ روشن نمی شود؟

  • اشکال در موتور لباسشویی: اگر موتور دستگاه شما بیشتر مواقع داغ کرده و خاموش می شود، می توانید با مراجعه به متخصصین تعمیرات سامسونگ اصفهان در شرکت حامی سرویس قبل از اعمال خسارت زیاد آن را رفع عیب و تعمیر کنید.
  • خرابی سوئیچ درب: اگر سوئیچ درب لباسشویی سامسونگ خراب باشد، دستگاه روشن نمی شود.
  • خرابی سوئیچ استارت: ممکن است به دلیل نرسیدن برق به سوئیچ استارت است. این اشکال باید توسط تکنسین فنی تعمیرات سامسونگ اصفهان بررسی شود.
  • اشکال تایمر لباسشویی: در بعضی از مدل های لباسشویی که سوئیچ استارت بخشی از تایمر است، بنابراین باید ولوم تایمر بررسی شود.
  • خرابی برد : عیب یابی برد کنترلی لباسشویی سامسونگ، کاری تخصصی است و باید توسط متخصص تعمیرات سامسونگ اصفهان انجام شود.

4 ) چرا لباسشویی سامسونگ صدای زیاد می دهد؟

  • امکان دارد اشکال از پمپ تخلیه باشد و یا یک جسم خارجی در شیلنگ تخلیه گیر افتاده باشد. تسمه، بالشتک موتور و کمک فنرها نیز می توانند دلیل به وجود آمدن سر و صدای لباسشویی باشند.

5 )چرا لباسشویی سامسونگ لرزش و حرکت شدید دارد؟

  • تراز نبودن لباسشویی
  • تنظیم نبودن پایه ها
  • تقسیم لباس ها بطور نامتعادل در لباسشویی
  • ایراد در فنرها و کمک فنرهای و یا تسمه های لباسشویی

6 )چرا از زیر لباسشویی آب نشت می کند؟

باید محل دقیق نشتی دقیقا شناسایی شود. ممکن است محل نشتی موارد زیر باشد:

  • اشکال در شلنگ تخلیه
  • اشکال در شلنگ ورودی آب
  • خرابی محفظه جاپودری ماشین لباسشویی
  • مشکل در لاستیک دور درب
  • خرابی پمپ تخلیه
  • همچنین استفاده بیش از حد از مواد شوینده و یا پودرهای نامناسب شستشو می تواند باعث تولید کف زیاد، سرریزشدن و نشت آب  می شود.

7 ) چرا دیگ لباسشویی نمی چرخد؟

  • مقدار لباس زیاد داخل ماشین
  • خرابی سوئیچ درب یا مجموعه قفل درب
  • اشکال در پمپ تخلیه
  • اشکال در موتور لباسشویی
  • خرابی  تسمه ها

8 )چرا داخل لباسشویی آب جمع می شود؟

  • خرابی پمپ تخلیه
  • انسداد شلنگ تخلیه آب
  • جدا شدن شلنگ آب از دستگاه
  • خرابی و انسداد فیلتر تخلیه

9 ) چرا درب لباسشویی قفل نمی شود؟

  • خرابی میکروسوئیچ درب
  • ایراد در قفل درب
  • عیب زبانه درب
  • اشکال در سیم کشی سیستم قفل درب

خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ :

ارور fl لباسشویی سامسونگ:

  • درب قفل نمی شود. 

کدخطای Hr لباسشویی سامسونگ:

  • مشکل کنترل درجه حرارت.

ارور LO لباسشویی سامسونگ:

  • درب باز نمی شود.

خطای 5E یا SE ماشین لباسشویی سامسونگ:

  • آب ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود.

ارور 4E لباسشویی سامسونگ:

  • زمان آبگیری داخل دستگاه (تغذیه آب) تمام شده است.

خطای ND لباسشویی سامسونگ:

  • آب از داخل دستگاه بیرون کشیده نمی شود.

ارورخطای NF لباسشویی سامسونگ:

  • زمان تغذیه آب به اتمام رسیده – آبگیری نمیکند.

کدخطای dE ماشین لباسشویی سامسونگ:

  • اینطور تشخیص داده شده که در ماشین لباسشویی دارد باز می شود.

ارورخطای UE لباسشویی سامسونگ:

  • لباس ها به طور نامتعادل در ماشین لباسشویی قرار داده شده است.

کدخطای DC لباسشویی سامسونگ:

  • ماشین لباسشویی نامتعادل است و نمی تواند بچرخد.

ارور 3E لباسشویی سامسونگ:

  • مشکل حرکت موتور و یا سنسور موتور.

خطای OE ماشین لباسشویی سامسونگ:

  • لباس بیش از حد مجاز داخل لباسشویی قرار داده اید.

ارورخطای LE لباسشویی سامسونگ:

  • نشتی آب – بدلیل مقدار زیاد ماده شوینده در قسمت جلو نشتی آب دارد- سوئیچ سطح آب بد کار کرده.

کدارور HE لباسشویی سامسونگ:

  • اشکال در  هیتر آب.

خطای tE ماشین لباسشویی سامسونگ:

  • اشکال در  سنسور هیتر دمایی.

ارور IE لباسشویی سامسونگ:

  • خطا در سنسور سنجش سطح آب.

خطای CE لباسشویی سامسونگ:

  • دمای آب غیر عادی.

خطاهای ماشین لباسشویی های سامسونگ قدیمی تر:

ارور E1 لباسشویی سامسونگ:

  • در زمان تعیین شده آب را تامین نکرده.

خطای E2 لباسشویی سامسونگ:

  • تخلیه انجام نمی شود.

خطای E3 ماشین لباسشویی سامسونگ:

  • آب بیش از اندازه پر شده.

ارورخطای E4 لباسشویی سامسونگ:

  • عدم تعادل دستگاه.

کدارور E6،E5 ماشین لباسشویی سامسونگ:

  • دمای آب به سرعت بالا می رود و پایین می آید.

خطای E8 ماشین لباسشویی سامسونگ:

  • دما در دور شست و شوی با دمای پایین ، خیلی بالاتر از دمای تعیین شده در چرخه شست و شو می باشد.

ارورخطای E9 لباسشویی سامسونگ:

  • نشتی آب، سطح آب کاهش یافته.

کدارور EA لباسشویی سامسونگ:

  • ارور از ژنراتور موتور.

خطای EB ماشین لباسشویی سامسونگ:

  • ارور موتور.

ارور ED لباسشویی ساسونگ:

  • درب باز است.

عیوب رایج در ماشین ظرفشویی های سامسونگ :

۱)  چرا موقع وصل شدن ظرفشویی به برق فیوز منزل می پرد؟

  • رفع مشکل :در چنین مواقعی دستگاه ظرفشویی دچار اتصال بدنه یا اتصال کوتاه شده است که این مشکل ممکن است از قطعات الکتریکی یا از قطعات اصلی ماشین ظرفشویی و یا حتی از مدار الکتریکی ظرفشویی باشد که می بایست قطعات را تک تک و بصورت جداگانه تست کرد.

۲)چرا ماشین ظرفشویی روشن نمی شود؟

  • ابتدابایداشکال در پریز ،دو شاخه  و یا سیم های رابط
  • خرابی برد  

۳)چرا ظروف کاملا خشک نمی شود و روی آن ها رطوبت باقی می ماند؟

  • خرابی المنت
  • خرابی هیتر
  • اشکال در روغن چرب مخصوص
  • اشکال در ورودی و خروجی هوای گرم ظرفشویی
  • خرابی ترموستات
  • خرابی فن های تهویه هوا

۵) چرا ماشین ظرفشویی صدای غیر عادی می دهد؟

  • تراز نبودن ماشین ظرفشویی

۶)چرا ظرفشویی آبگیری نمی کند؟

  • خرابی شیر برقی

۷)چرا آلارم نمک ظرفشویی روشن است؟

  • به اندازه یک لیوان نمک در داخل جا پودری بریزید و درب آن را محکم ببندید.

۸) چرا پودر یا قرص ماشین ظرفشویی در داخل محفظه خود می ماند و خارج نمی شود؟

  • چیدمان نادرست ظرف های ماشین ظرفشویی
  • خراب شدن سیستم باز کننده درب جا پودری
  • پروانه آب پاش به ظروف گیر کرده
  • سوراخ های پروانه آب پاش بر اثر رسوبات آب و با چربی های ظروف بسته شده
  • پودر یا قرص ماشین ظرفشویی شما با تاریخ انقضا آن گذشته یا تقلبی می باشد.

۹)چرا چراغ آلارم مایع جلا دهنده ماشین ظرفشویی خاموش نمی شود؟

  • به اندازه کافی مایع جلا دهنده در مخزن ریخته نشده.
  • گیج نشان دهنده اندازه مایع جلا دهنده ظرفشویی دچار مشکل شده است.

۱۰)چرا آب داخل ظرفشویی کامل تخلیه نمی شود؟

  • شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی گرفته است.
  • پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی معیوب است.
  • فیلتر ماشین ظرفشویی کثیف و یا مسدود شده است.

ارور ظرفشویی سامسونگ مدل : ST151

خطای DR:

  • این خطا مربوط می شود به درب دستگاه / درب دستگاه بسته نشده است.

ارور E2:

  • ایراد در ورودی آب دستگاه / شیر آب ورودی چک شود / بررسی اکوا استاپ.

کدخطا E3:

  • اشکال در تخلیه آب از دستگاه / پمپ تخلیه دستگاه خراب می باشد / خرابی برد الکترونیک.

خطای E4:

  • اشکال در عدم گرم کردن آب دستگاه / خرابی هیتر / مقدار مقاومت المنت دستگاه بررسی شود / خرابی برد الکترونیک.

ارور F1:

  • مشکل عدم تامین آبگیری به مقدار لازم / بررسی شیر برقی / سوختگی اکوا استاپ.

ارورخطا F3:

  • این خطا نشتی آب در دستگاه می باشد / خرابی ببین کف دستگاه.

خطای F4:

  • خطا دمای بیش از حد مجاز آب داخل دستگاه / خرابی برد الکترونیک / معیوب بودن سنسور المنت.

ارور F5:

  • مشکل دمای پایین آب داخل دستگاه / خرابی برد الکترونیک / سوختگی المنت (هیتر).

خطای F6:

  • اشکال در نشتی شیر برقی/ شیر برقی بررسی شود / فرسودگی و یا پارگی ممبران شیر برقی.

کدخطای F8:

  • ایراد در موتور سنکرون /چک کردن موتور سنکرون.

ارور SE:

  • مشکل سویچ.

کدخطای F9:

  • این خطا مربوط به ارتباط بین برد اصلی دستگاه و برد نمایشگر (پنل) می باشد.

ارور ظرفشویی سامسونگ مدل : D 147

خطای 4E:

  •  عدم ابگیری دستگاه / چک کردن اکوا استاپ / خرابی برد الکترونیک.

کدخطای 4E-1:

  • اشکال در دمای بیش از حد آب داخل دستگاه می باشد / المنت (هیتر) بررسی شود/ ترمیستور چک شود / رله برد الکترونیک خراب می باشد.

خطای 5E:

  • اشکال از تخلیه آب دستگاه می باشد / پمپ تخلیه بررسی شود / برد اصلی معیوب می باشد.

خطای PE:

  • این خطا مربوط به سنجش دور موتور است.

ارور TE:

  • مشکل سنسور دما / ترمیستور چک شود.

ارور HE-1:

  • اشکال از المنت (هیتر) دستگاه می باشد/ گرمایش بیش از حد آب / ترمیستور بررسی شود / خرابی برد الکترونیک.

خطای BE-2:

  • اشکال در اتصال کلید ها.

ارورخطا BE-3:

  • مشکل ارتباطی کلید های لمسی.

ارور AE:

  • مشکل در ارتباط بین برد اصلی و برد نمایشگر (پنل) / خرابی برد اصلی.

خطا LE:

  • این خطا نشتی آب در دستگاه می باشد / خرابی ببین کف دستگاه.

ارورخطای OE:

  • ایراد در سنسور سر ریز آب دستگاه / علت سوراخ بودن کف ظرفشویی و یا خرابی موتور / شکستگی مخزن نمک.

کدخطای 1E:

  • مشکل کم بودن آب دستگاه / آب شمار بررسی شود.

خطا 3E:

  • اشکال در ارتباط موتور جت دستگاه می باشد.

ارور ظرفشویی سامسونگ مدل : D 146

ارورخطای DR:

  • این خطا مربوط می شود به درب دستگاه / درب دستگاه بسته نشده است.

کدخطای E2:

  • خطای ورودی آب دستگاه / شیر آب ورودی چک شود / خرابی اکوا استاپ.

خطای E3:

  • اشکال در تاخیر به موقع آبگیری / سوختگی شیر برقی

ارور E4:

  • اشکال در عدم گرم کردن آب دستگاه / خرابی هیتر / مقدار مقاومت المنت دستگاه بررسی شود / خرابی برد الکترونیک

خطای F1:

  • خطای عدم تامین آبگیری به مقدار لازم / بررسی شیر برقی / سوختگی اکوا استاپ/ آب شمار چک شود

ارورخطای F3:

  • این خطا نشتی آب در دستگاه می باشد / خرابی ببین کف دستگاه

کدخطای F4:

  •  دمای بیش از حد مجاز آب داخل دستگاه / خرابی برد الکترونیک / معیوب بودن سنسور المنت

خطا F5:

  • مشکل دمای پایین آب داخل دستگاه / خرابی برد الکترونیک / سوختگی المنت (هیتر)

ارور F6:

  • اشکال در نشتی شیر برقی/ شیر برقی بررسی شود / فرسودگی و یا پارگی ممبران شیر برقی

ارورخطا F8:

  • خطای موتور سنکرون / چک کردن موتور سنکرون

کدخطا TS:

  • این خطا مربوط می شود به ترمیستور دستگاه / خرابی از ترموستات می باشد مقدار اهم ترمیستور چک شود

خطای TO:

  • اشکال در ترمیستور می باشد مقدار مقاومت ترمیستور بررسی شود

ارور ظرفشویی سامسونگ مدل : D 148

ارور D01:

  •  شیر برقی / سوختگی شیر برقی / خرابی برد الکترونیک

خطای D02:

  • خطا در پمپ تخلیه دستگاه – خرابی پمپ تخلیه – اشکال از برد الکترونیک

ارور D03:

  • این خطا مربوط به خشک کن و گرما سازی هیتر می باشد / سوختگی المنت مقدار مقاومت بررسی شود / خرابی رله برد الکترونیک

خطای D04:

  • خطای ترمیستور – سوختگی ترمیستور مقدار مقاومت چک شود

خطایD05:

  • پمپ جریان کمی می کشد / بررسی پمپ تخلیه مقدار مقاومت پمپ چک شود / برد الکترونیک

کدخطای D06:

  • پمپ دستگاه جریان زیادی می کشد / مقدار مقاومت پمپ بررسی شود / بررسی برد الکترونیک

ارور D07:

  • اشکال در نشتی آب در دستگاه / سوراخ بودن داخل ظرفشویی / خرابی موتور جت دستگاه

خطای D08:

  •  اشکال متناوب شیر برقی / سوختگی شیر برقی / برد الکترونیک چک شود

کد ارور D011:

  • اشکال در مبدل فشار می باشد

ارورخطای D12:

  • مشکل در خارج شدن آب / پمپ تخلیه بررسی شود / برد اصلی معیوب می باشد

کدخطای D13:

  • گرم شدن دمای بیش از حد مجاز آب داخل دستگاه / خرابی برد الکترونیک / معیوب بودن سنسور المنت

ارور D14:

  • مشکل در ورودی و خروجی آب دستگاه

ارور ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل : D 149

خطای 4E :

  • مشکل در ورودی آب دستگاه / شیر آب ورودی چک شود / سوختگی شیر برقی

ارور 4E-1 :

  • اشکال از دمای بالای آب ورودی می باشد / ورودی آب داخل دستگاه بررسی شود

خطای 5E:

  • ایراد در سیستم تخلیه آب دستگاه / مقدار مقاومت پمپ تخلیه چک شود / سوختگی پمپ تخلیه / خرابی برد الکترونیک

خطای PE:

  • عیب در دورسنج موتور جت (تاکو) /مقدار مقاومت تاکو بررسی شود

ارور TE:

  • عیب در سنسور دما / مقدار مقاومت سنسور دما چک شود

کد خطای HE-1:

  • اشکال از المنت (هیتر) میباشد / مقدار مقاومت المنت چک شود / خرابی برد الکترونیک

خطای HE:

  • این خطا مربوط است به سیستم گرمایشی دستگاه هیتر و یا المنت / گرمایش بیش از حد آب / خرابی ترمیستور مقدار مقاومت ترمیستور بررسی شود / سوختگی المنت (هیتر) مقدار مقاومت المنت چک شود /خرابی رله برد الکترونیک

ارور BE-2 :

  • خطا در اتصال کلید ها

خطای BE-3 :

  • مشکل در ارتباط بین برد و کلید لمسی پنل

کدخطای AE :

  • عیب در ارتباط بین برد اصلی و برد نمایشگر (پنل) / خرابی برد اصلی

خطای LE :

  • این خطا نشتی آب در دستگاه می باشد

ارور OE :

  • خطای سنسور سر ریز آب دستگاه علت سوراخ بودن کف ظرفشویی و یا خرابی موتور / شکستگی مخزن نمک

خطای 1E :

  • خطا در کم بودن آب دستگاه / آب شمار بررسی شود

کدخطای 3E :

  • اشکال در ارتباط موتور جت دستگاه می باشد

جلوگیری از تعمیر ماشین ظرفشویی :

برای نتیجه بهتر هر چند ماه یکبار فیلتر سبد و سوراخ های اسپری را تمیز کنید. این کار باعث بهبود عملکرد کلی و کمک به تعمیرات ماشین ظرفشویی می شود. این کار می تواند  باعث صرفه جویی در هزینه تعمیرات شود.

هر 2 سال یکبار ماشین ظرفشویی را تمیز و میکروب ها و گریس های مضر از بین ببریم تا  به طور مستقیم باعث مشکلات عملکرد ظرفشویی نشود.

هرگز از مواد شوینده نا مناسب در ماشین ظرفشویی خود استفاده نکنید. این می تواند حباب های فوم بزرگ ایجاد کند که در نهایت نشت می کند و باعث آسیب می شود.

تعمیرات سامسونگ اصفهان 

تعمیرات در محل و در اسرع وقت 

03191002003

همراه با گارانتی و ارائه فاکتور رسمی

در تعمیرات سامسونگ اصفهان چه تعمیراتی انجام میشود؟

در تعمیرات سامسونگ اصفهان تعمیراتی همچون:

  • تعمیر انواع ماشین ظرفشویی سامسونگ
  •  تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اصفهان
  • تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در اصفهان

آیا در تعمیرات سامسونگ اصفهان تعمیرات در منزل انجام میشود؟

تعمیرات سامسونگ اصفهان با توجه به وسعت جمعیت و تبدیل شدن خانه ها از حالت ویلایی به آپارتمانی و سخت شدن جابه جایی محصول تعمیرات سامسونگ اصفهان سعی کرده است . که تعمیرات انواع محصولات را در منزل ودر محل انجام دهد.

تعمیرات سامسونگ اصفهان با استفاده از تعمیرکاران ماهر و زبده وبا استفاده از قطعات اصلی و اورجینال وبا استفاده از تجهیزات روز دنیا توانسته است.که تعمیرات را به نحوه احسن در منزل شما انجام دهد.

فهرست آموزش تعمیرات دستگاه های سامسونگ :

شما با استفاده از آموزش های زیر میتوانید مشکلات دستگاه خود را تا حد زیادی برطرف نمایید.

آموزش تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی سامسونگ

مناطق پوشش دهی گروه حامی سرویس ایران جهت تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ :

ما سعی کرده ایم که اکثرا مناطق در شهر اصفهان را پوشش دهیم.

مناطق پوشش دهی تعمیرات سامسونگ اصفهان به شرح زیر میباشد:

  • تعمیرات سامسونگ در شاهین شهر،دولت آباد برخوار،گز برخوار،دستگرد برخوار،خورزوق برخوار
  • تعمیرات سامسونگ در حبیب آباد برخوار،کمشچه برخوار،علی آباد و شاهپور آباد برخوار
  • تعمیرات سامسونگ در میمه و حومه،شهرضا
  • تعمیرات سامسونگ در سپاهان شهر،بهارستان،سپاهان شهر
  • تعمیرات سامسونگ در مبارکه،درچه، قهدریجان،نجف آباد
  • تعمیرات سامسونگ در فولاد شهر،خمینی شهر،باغ بهادران و زرین شهر

شبکه گسترده خدمات رسانی حامی سرویس در خدمت شما عزیزان است.

آیا تعمیرات سامسونگ اصفهان تعمیرات و قطعات خود را گارانتی می کند؟

ما تمام خدمات ارائه شده را پس از اتمام کار بصورت کتبی ضمانت میکنیم.

قطعات مصرفی در محصولات سامسونگ تهیه شده از قطعات اورجینال و اصلی می باشد .

قطعات را هم مانند خدمات مشمول ضمانت قرار می گیرد.

شرایط ضمانت خدمات وقطعات به شرح زیر میباشد:

1- گارانتی فقط مشمول خدمات ارائه شده وذکر شده در فاکتور می باشد.

2-گارانتی مشمول مشتریانی میگردد که فقط برای تعمیرات با مرکز تماس مجموعه حامی سرویس تماس داشته اند.

3- گارانتی قطعات شامل آتش سوزی یا استفاده ناصحیح مشتری و شکستگی نمی باشد.

4- چنانچه بر اثر نوسانات برق منزل قطعات مصرفی آسیب ببینند مشمول گارانتی نمی گردد.

5-برای استفاده از گارانتی خدمات ارائه شده حتما باید فاکتور ارائه گردد.

6-در صورت تماس مستقیم با سرویسکار وبدون اطلاع گروه این گروه هیچ گونه مسئولیتی بابت محصول شما متقبل نمی شود.

روش درخواست تعمیر از تعمیرات سامسونگ اصفهان :

روش های درخواست سرویس از تعمیرات سامسونگ اصفهان به شرح زیر میباشد:

1- ابتدا با مرکز تماس گروه به شماره تماس 03191002003 تماس حاصل فرمایید.

2- مشخصات خود را به صورت کامل به اپراتور ثبت پذیرش ارائه دهید.

3- منتظر تماس سرویسکار جهت هماهنگی های لازم باشید.

4- پس از پایان عملیات تعمیرات فاکتور دریافت نمایید.

5- در صورت بروز مجدد مشکل فقط با مرکز تماس گروه تماس حاصل فرمایید.

توجه فرمایید گروه حامی سرویس نمایندگی تعمیرات سامسونگ اصفهان نمیباشد.درصورت رضایت میتوانید از خدمات این شرکت استفاده نمایید در غیر اینصورت با شرکت مربوطه تماس حاصل فرمایید.


سولات متداول در مورد تعمیر توسط حامی سرویس

تعمیرات سامسونگ

تفاوت گروه حامی سرویس با تعمیرکاران معمولی در چیست؟؟

عمده ترین تفاوت گروه حامی سرویس ایران :

  • تخصص و مهارت مدیران این گروه برای نظارت دقیق بر عملکرد سرویسکاران میباشد.
  • کیفیت کار در ارائه خدمات و ضمانت که خود امری بدیهی میباشد.
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی که تضمین کیفیت تعمیرات میباشد.
  • گروه حامی سرویس ایران دارای مدارک فنی معتبر و جواز کسب معتبر میباشد.
تکنسین های گروه حامی سرویس چگونه انتخاب می شوند؟؟
  • گروه حامی سرویس ایران نیرو های خود را از فیلتر عبور می دهد
  • اول از همه سرویسکاران را برای احضار هویت و سوء سابقه و آزمایش های عدم اعتیاد مورد بررسی قرار می دهد.
  • مرحله دوم مصاحبه توسط مشاوران روانشناسی مورد ارزیابی قرار میگ یرند
  • مرحله سوم تست و ارزیابی فنی در مورد تخصص و پیشه و مهارت می باشد
  • این مرحله در چند مرحله از مشکلات بسیار پیچیده در حضور مشتری انجام می شود
  • بعد از تعمیرات انتقاد های مشتری در مورد سرویسکار مورد بررسی قرار می گیرد
  • این انتقاد ها از روابط عمومی تا پوشش ظاهری و نظم در کار می باشد.
  • صداقت در عمل نظم در کار تخصص ومهارت امانت داری مهم ترین مواردی می باشد که یک سرویسکار باید داشته باشد.
  • در صورت کوچکترین بروز مشکل و اعلام مشتری سرویسکاران مورد بررسی قرار می گیرند. 
  • گروه حامی سرویس تعمیرکاران محصولات سامسونگ را از نمایندگی سامسونگ اصفهان استخدام کرده است.
تعمیرات سامسونگ اصفهان چه تعمیراتی را در محل انجام میدهند؟؟

امروزه خانه های اکثر شهروندان به صورت طبقاتی و آپارتمان نشینی می باشد.و این باعث شده است که شرکت های خدماتی به فکر ارائه خدمات در منزل باشند.

ما جهت تعمیرات لباسشویی سامسونگ و تعمیرات ظرفشویی سامسونگ و تعمیرات یخچال سامسونگ  خود را موظف دانستیم که ابزار آلات بروز دنیا را برای سرویسکاران خود تهیه کنیم

زمانی که تعمیرات لباسشویی سامسونگ و تعمیرات ظرفشویی سامسونگ و تعمیرات یخچال سامسونگ  باید در منزل انجام شود نیازمند تجهیزات کوچکتر و دقیقتر می باشد.

اگر یک یخچال سامسونگ،خواهد در منزل تعمیر شود باید در طی یک زمان محدود تعمیرات به پایان برسد.

وقتی شارژگاز در محل میخواهد انجام شود.باید از گیج های قوی و دستگاه های جوشکاری کوچک و پرتابل استفاده شود.

در صورت استفاده از ابزار آلات دقیق؛باعث میشود که عملیات انجام شده به صورت احسن انجام شود.

 

دسترسی به سایت های مرتبط:

پشتیبانی سامسونگ

4.7/5 (39 نظر)