تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز

تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز

ثبت پذیرش آنلاین

مرحله 1 از 3 - اطلاعات شخصی

  • در شهر های :شیراز ، اهواز ، اصفهان ، کرج ، تبریز ، رشت ، همدان میتوانید از طریق فرم بالا یا شماره تماس 03191002003 ثبت پذیرش تعمیرات انجام دهید.

ثبت پذیرش

 

ماشین های ظرفشویی که ازنقاط قوت آشپزخانه های امروزی به شمار می رود دارای خصوصیات ظریفی هستند که برای خریدو مراقبت از آنها باید به این نکات دقت کنید .

مادربزرگم وقتی شنید برای خانه ماشین ظرفشویی خریده ام،پشت چشمی برایم نازک کرد و گفت: واه واه،جوونای این روزهادیگه نمی دونن چه طور روزشونو بگذرونن؛همه کاراشونو که دیگه ماشینا دارن انجام میدن.اصلا این ماشینا بلدن ظرف رو خوب آبکشی کنن؟…می تونن مثل ما ظرف ها رو برق بندازن ؟

خلاصه کلی ناراحت بود و می‌گفت ظرفهایش را خودش می شوید و به هیچ عنوان حاضر نیست از ظروفی که در ماشین ظرفشویی شسته شده،استفاده کند.

ولی امروزباچنان دقتی بشقابش رادرون ماشین ظرفشویی قرارمی دهد وبعدازشستشو ازبراق بودن آن لذت می بردکه اگرروزی ماشین ظرفشویی دچار مشکل شودحتم دارم کلی دلخور می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز

چندروزپیش شماره ای رابه من داد وگفت:مادراینو تو دفترچه تلفن برامن بنویس می خوام اگرماشین ظرفشوییم خراب شد …زودی بهشون بگم بیان درستش کنن.

با خنده به شماره نگاه کردم و گفتم:

مطالعه

حالا شماره کجا هست؟

ولی مادربزرگم جواب داد: تو به اون کاراش ،کاری نداشته باش ،آشنای خودمه …

ولی من در اینترنت با یک جستجوی ساده متوجه شدم که شماره حامی سرویس است .

شرکت حامی سرویس پیشرو در تعمیرات تمامی برندهای لوازم خانگی،با سابقه ای درخشان موجب شده،تمامی مصرف کنندگان لوازم خانگی به خدمات آن تکیه کرده وباحس اطمینان ازلوازم خود استفاده کنند .

گروه حامی سرویس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه تعمیر ظرفشویی در اهواز می باشد.

مزیت های فاکتور آنلاین:

شرکت حامی سرویس پس از انجام خدمات لازم لینک فاکتور آنلاین شما را برایتان پیامک می کند؛که از مزایای آن می توان به احتمال خطای کمتر اشاره کرد.

وقتی فاکتور در محیطی دیجیتال ایجاد میشود به معنی کم شدن مراحل طی شده و کاهش خطای انسانی می باشد ،همچنین از استفاده بی رویه از کاغذ هم جلوگیری می کند .از مزیت های دیگر فاکتور آنلاین امنیت بیشتر آن بوده ،از آنجا که ارسال فاکتور به صورت فیزیکی نمی باشد نظارت بیشتری بر آن وجود دارد.

حامی سرویس حامی تعمیر ظرفشویی در اهواز.

 

در اینجا ارورهای لباسشویی پاکشوما و دلیل آن ها را ذکر می کنیم. با مطالعه این مطلب، ممکن است خودتان متوجه مشکل شده و رفع کنید. در اینصورت در هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود: دانلود ارورهای ماشین لباسشویی پاکشوما

ایرادات مشترک ماشین های ظرفشویی:

۱- اگر ماشین ظرفشویی شما آبگیری را به طور کامل انجام نمی دهد ، باید به دنبال دلیل ایجاد آن در شیر ورودی آب یا مسدودیت مسیر شناور آب با ذرات چربی و مواد غذایی بوده و در نهایت ممکن است مشکل از خراب بودن تایمر و سوئیچ شناور ماشین ظرفشویی باشد.

برای برطرف کردن این مشکل باید ابتدا گرفتگی و خم شدگی شیر ورودی آب را بررسی کنید و اگر مسدود شده بود ،آن را تمیز کنید.اگر مشکل آن رفع نشد با کمک تعمیرکاران ماشین ظرفشویی حامی سرویس در اهواز تایمر و سوئیچ شناور را بررسی کنید.

۲- از مشکلات متداول ماشین ظرفشویی روشن نشدن آن می  باشد ،دلیل آن می تواند وجود مشکل در مدارها و فیوزهای ماشین ظرفشویی یا ایراد در سیم برق دوشاخه باشد ،البته ممکن است درب ماشین ظرفشویی درست بسته نشده باشد.

جهت برطرف کردن این مشکل از تعمیرکار ماشین ظرفشویی حامی سرویس در اهواز کمک گرفته و مدارها و فیوزها را بررسی کنید سپس سیم های برق را چک کرده و از سالم بودن دو شاخه برق مطمئن شوید .

در نهایت از کامل بسته شدن درب ماشین ظرفشویی اطمینان حاصل کنید.

۳- در صورتی که بوی بد ماشین ظرفشویی شما را آزار می دهد باید بدانید علت آن کثیف بودن اسپری آبپاش ،صفحه صافی و لبه پایین درب ماشین ظرفشویی می باشد .برای برطرف کردن این مشکل باید محیط داخلی آن را با شوینده های خوشبو تمیز کرده و اجازه دهید  بدون ظرف خود را بشوید.

۴- اگر عملیات شستشوی ماشین ظرفشویی شما بیشتر از زمان مشخص طول کشیده و یا تکمیل نمی شود . وجود مشکل ممکن است در گرمساز  ،ترموستات یا موتور تایمر باشد .

برای رفع این مشکل بهتر است از تعمیرکار ماشین ظرفشویی در اهواز شرکت حامی سرویس کمک گرفته تا گرماساز را چک کند و ترموستات را بررسی نماید ،در نهایت موتور تایمر را بررسی کرده و در صورت تشخیص هر کدام از قطعات که نیاز به تعویض یا تعمیر داشت را  تعمیر و تعویض کند.

۵- عدم تخلیه ماشین ظرفشویی دلایل زیادی می تواند داشته باشد.

برای برطرف کردن آن باید ابتدا تاخوردگی شلنگ تخلیه را بررسی کنید. سپس محل تخلیه را چک کنید که مسدود نشده باشد و در ادامه لوله تخلیه را در یک ظرف بزرگ قرار داده تا ببینید آب تخلیه می شود ؟

 

تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز

اگر آب به راحتی تخلیه شد پس مشکل از محل تخلیه است.

در صورتی که لوله تخلیه به زیر سینک وصل شده باشد ممکن است اتصال به خوبی انجام نشده یا  مشکل از گرفتگی سیفون زیر سینک باشد که برای رفع آن باید سیفون را تمیز کرده یا محل نصب آن را بررسی کنید.

۶-اگر درب ماشین ظرفشویی شما بسته نمی شود ممکن است دلیل آن عدم قرارگیری صحیح طبقات یا لوازم جانبی در جای خود ، یا تاب برداشتن درب ماشین ظرفشویی باشد.

از دیگر دلایل آن می‌توان به خارج شدن لولا از جای خود اشاره کرد، که در اثر فشار یا کشش زیاد بر درب ماشین ظرفشویی اتفاق می افتد .

در نهایت ممکن است زبانه درب خراب شده باشد .

در صورتی که نتوانستید مشکل را با جابجایی طبقات برطرف کنید می توانید از تعمیرکاران ماشین ظرفشویی حامی سرویس در اهواز کمک بگیرید.

 ۷- در صورتی که ماشین ظرفشویی شما روی ظروف خراش ایجاد می کند ،یا لکه به جا می گذارد، باید بدانید این مشکل به طور معمول به دلایل مکانیکی نمی باشد و دلیل آن سختی آب منطقه بوده که باعث ایجاد لکه ، هاله ، خش و کدری ظروف می شود .

برای برطرف کردن این خطا باید تنظیمات ماشین ظرفشویی خود را تغییر داده و از برنامه ای با دمای پایین تر برای شستشو ظروف استفاده کنید.

البته راه دیگر رفع این مشکل استفاده از تصفیه آب است ،تا سختی آب ورودی ماشین ظرفشویی را از بین ببرد.

و راهکار دیگر قرار دادن نمک گرانول در ماشین ظرفشویی می باشد . شما می توانید ماهی یک نمک گرانول را در ماشین قرار دهید تا سختی آب را برطرف کند .

برای اینکه مطمئن شوید مشکل از سخت بودن آب ورودی ماشین ظرفشویی شما است می توانید روی یک پارچه مقداری سرکه ریخته رو روی لیوان های بلور بکشید اگر هاله برطرف شد پس مشکل از سختی آب  بوده است.

یادتان باشد اگر آب منطقه شما سخت است از شوینده به مقدار زیاد استفاده نکنید .

۸- اگر ماشین ظرفشویی شما بیشتر از اندازه معمول از آب پر می شود ، پس باید به سرعت برای رفع مشکل آن اقدام کنید ، زیرا این مشکل باعث می شود آب به همراه مواد شوینده به بیرون از ماشین ظرفشویی سرازیر شود .

دلیل بروز این مشکل وجود ایراد در سوئیچ شناور یا تایمر می باشد ،که برای رفع آن باید به تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی حامی سرویس در اهواز مراجعه کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز

 

نکات مهم در زمان خرید ماشین ظرفشویی:

روزی که برای خرید ماشین ظرفشویی، همراه همسرم به فروشگاه لوازم خانگی رفته بودم ، متوجه شدم مدل های مختلف و مزیت های مختلف در هر برندی وجود دارد که برای پیدا کردن ماشین ظرفشویی مناسب خودم باید آنها را یکی یکی بررسی کنم .

  • در زمان خرید ماشین ظرفشویی حتما دقت کنید که دارای برنامه  شستشوی ظروف بسیار چرب وهمچنین برنامه مناسب شستشوی ظرفهای نه چندان کثیف و کم چرب باشد.
  • برنامه مخصوص ظرفهای ظریف و بدون چربی ،سیستم شستشوی بدون شوینده برای میوه جات هم از گزینه های مهم ماشین ظرفشویی است که باید در نظر گرفته شود.
  • دقت کنید که سبد آن قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد .
  •  سیستم با قابلیت براق کردن ظروف را داشته باشد و سیستم خشک کننده آن مناسب بوده و دارای سبد مخصوص قاشق و چنگال باشد.
  • برای جمع آوری اضافه های مواد غذایی باقی مانده روی ظروف دارای فیلتر مخصوص بزرگ و میکروسکپی باشد.
  • به برچسب انرژی آن دقت کنید که A یا A++ باشد.
  • دقت داشته باشید که ماشین ظرفشویی مورد نظر شما حتما گارانتی داشته باشد. و جزئیات قطعات و تعمیرات در آن ذکر شده باشد.
  • در نظر داشته باشید که ماشین های ظرفشویی بخارشوی ،به جای آب داغ از بخار داغ آب استفاده کرده و با مصرف انرژی پایین تمام ظروف با هر درجه کثیفی را به خوبی تمیز می کنند .پس می توانند گزینه خوبی برای شما باشند.

تعمیر ظرفشویی در اهواز را به ما بسپارید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز

5/5 (10 نظر)