علت نشت آب از زیر ماشین ظرفشویی

علت نشت آب از زیر ماشین ظرفشویی

ثبت پذیرش آنلاین

مرحله 1 از 3 - اطلاعات شخصی

  • در شهر های :شیراز ، اهواز ، اصفهان ، کرج ، تبریز ، رشت ، همدان میتوانید از طریق فرم بالا یا شماره تماس 03191002003 ثبت پذیرش تعمیرات انجام دهید.

ثبت پذیرش

 

بایستی توضیح بدم که این دستگاه در منزلی بوده که اهالی آن منزل اصلا اهل سهل انگاری و بی توجهی به وسایلشون نبودن و با شناخت کاملی که از ایشون پیدا کردم انسانهایی بسیار فهیم،با شخصیت و تحصیل کرده هستندو منزل نیز به تمیزی و پاکیزگی هر چه تمام تر میباشد. پس مشکل از کاربر نیست به هیچ وجه.

تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان

علت سوراخ شدن کف ماشین ظرفشویی :

کف ماشین ظرفشویی سوراخ می شود و نشتی پیدا می کند علت چیست؟

جنس کابین ماشین ظرفشویی از استیل است به این دلیل این کابین را استیل در نظر گرفتند که در برابر آب دچار اکسیده و زنگ زدگی نشود.

اما گاهی اوقات پیش می آید که استیل زنگ می‌زند و اکسیده می‌شود و در نهایت باعث سوراخ شدن میشود زمانی که موادی مانند نمک ماشین ظرفشویی که وظیفه گرفتن سختی آب را دارد مستقیم با کابین استیل ماشین ظرفشویی در تماس می باشد باعث می شود که پس از مدتی واکنش شیمیایی از خود نشان دهد و استیل را اکسیده کند .

برای جلوگیری از نشتی کابین ماشین ظرفشویی باید هنگام ریختن نمک حتماً از قیف مخصوص نمک استفاده شود  که نمک های ماشین ظرفشویی داخل کابین نریزد .

اگر روغن جلای ماشین ظرفشویی هم به صورت مستقیم با دیگ استیل تماس پیدا کند باعث این مشکل می شود اگر که در کابین ماشین ظرفشویی خود علائم شوره زنگ زدگی مشاهده می‌کنید حتماً بررسی کنید مشکل از کجاست و سوراخ شدن کابین ماشین ظرفشویی جلوگیری کنید.

پس علت نشت آب از زیر ماشین ظرفشویی چیست ؟؟

علت نشت آب از زیر ماشین ظرفشویی

مشکل از همون ریشه مخرب در گذشت زمان یعنی عدم اطلاع رسانی و عدم آموزش و توضیحات لازم از طرف سرویسکار یا نصاب اولیه میباشد. که صد البته اگر حتی فقط اشاره ای به مسائل ساده ولی مهمی چون جرم گیری و در این مورد خاص معرفی مشخصات نمک استاندارد شده بود.

لااقل در مورد این کاربر محترم مطمئن هستم که خودشون تحقیقات کاملی انجام میدادن و اصلا کار به اینجا ختم نمیشدبه هر جهت دوستان متاسفانه از سودجویانی که به مواد غذایی و خوراکی مردم رحم نمیکنن توقعی نیست این گونه نمک ظرفشویی تقلبی درست نکنن. موضوع از این قراره که حضرات سنگ نمکهای بسیار ارزون قیمت رو آسیاب میکنن و حتی دیده شده در پکهای یک برند معروف و دارای پیشینه قابل اعتمادی در بین مردم بسته بندی و راهی بازار میکنن . این نمکها همان نمکهایی هستند که شاید همه دیده باشید.

به صورت شیشه ای یا بلوری و مشخصا سنگ نمک ریز شده وبسیار سفت و سخت می باشد. اصلا در مخزن نمک ظرفشویی که باید کاملا به تدریج حل شود

چگونه چفت در ماشین ظرفشویی را بررسی کنیم

ماموریت اصلی نمک ظرفشویی :

یعنی سختی گیری آب را انجام دهد تا آسیبی مثل خش به ظروف حساس ،شیشه ای و کریستال نرسد به این راحتی ها حل نمیشود تا علاوه بر بیشتر کردن سختی آب در مخزن نمک ته نشین شده و کلونی سخت ومحکمی از سنگ نمک به وجود می‌آورد که میتواند به مرور زمان با مخزن پلاستیکی یا فلزی دستگاه فعل و انفعالات شیمیایی وترکیبی انجام دهد وباعث سوراخ شدگی ،پوسیدگی و آسیب شدید مخزن شود.

نمک استاندارد و مرغوب حتما ِلازم نیست خیلی گران قیمت یا برندی معروف و خاص باشد .

نمک ماشین ظرفشویی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟؟؟

تقاضا میکنم برای تهیه یا حتی دریافت اطلاعاتی تخصصی در مورد آن به کارشناس مواد شوینده ما مراجعه کنید تا علاوه بر صرف هزینه ای کمتر از بازار با خیالی راحت برای ظرفشویی خود استفاده کنید و شاهد تفاوتهای آشکار نه تنها برای سلامت دستگاه و ظروف خود حتی برای کیفیت شستشو باشید البته از این دست تخریب قطعات ظرفشویی در اثر موارد مختلف زیاد است که به جرات عدم جرمگیری تخصصی و استفاده از نمک و سپس مواد شوینده غیر استاندارد در صدر این موارد هستند.

آسیب به قطعات داخل کابین و جمع شدن جرمها و تبدیل آنها به باکتری به مرور زمان را همراه با تصاویر قبلا به استحضار رساندم و حالا تخریب و پوسیدگی و سوراخ شدن دیگ و مخزن ظرفشویی اتفاقا برند مرغوب بوش با قطعات و دیگ گران قیمتش بر اثر جرمگیری نکردن در طول ۸ سال استفاده نه چندان مستمر مربوط به دیگر مشتری گرامی متضرر شده.


مقالات آموزشی حامی سرویس

آموزش تعمیر لاستیک درب یخچال

روش رفع صدا ولرزش ماشین لباسشویی


 

5/5 (4 نظر)