تعمیر جاروبرقی در اصفهان

تعمیر جاروبرقی در اصفهان 

فهرست مطالب

ثبت پذیرش آنلاین

مرحله 1 از 3 - اطلاعات شخصی

  • در شهر های :شیراز ، اهواز ، اصفهان ، کرج ، تبریز ، رشت ، همدان میتوانید از طریق فرم بالا یا شماره تماس 03191002003 ثبت پذیرش تعمیرات انجام دهید.

ثبت پذیرش

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انسان ها به دنبال راهی برای راحت تر کردن کارهای روزمره خود می باشند .

جاروبرقی امروزه یکی از دستگاه‌های کاربردی در منزل به شمار می آید و از آن برای جمع کردن زباله های ریز در خانه استفاده می شود . جاروبرقی ها در انواع شکل ها و مدل های مختلف تولید می شوند که اعم هستند از : جاروبرقی های کیسه ای جاروبرقی های سطلی جاروبرقی های مخزن دار و غیره . معمولاً در منازل بیشتر از جاروبرقی های کیسه ای استفاده می شود .

منظور از جاروبرقی های کیسه ای این است که زباله ها بعد از مکش توسط جارو در محفظه‌ای بنام کیسه جمع می شوند و پس از پر شدن می‌توان زباله ها را خالی نمود و دوباره از آن استفاده کرد . کیسه های جاروبرقی به دو دسته تقسیم می شوند : کیسه های یکبار مصرف و کیسه های پارچه ای .

کیسه های یکبار مصرف از جنس کاغذ بوده و به همین دلیل باعث می شود که مکش جاروبرقی کم شود و به موتور جاروبرقی فشار بیاورد پس تا حد امکان از کیسه های یکبار مصرف استفاده نکنیم .

تعمیر جاروبرقی در اصفهان

تعمیر جاروبرقی در اصفهان:

کیسه های پارچه ای به دلیل الیاف پارچه ای بودن آن مکش جاروبرقی را در حد استاندارد خود تنظیم می کند و باعث می شود که موتور جاروبرقی فشار زیادی وارد نشود پس بهتر است که از کیسه های پارچه ای استفاده کنیم ، چرا که بعد از یک هفته استفاده میتوان آن را شست و دوباره استفاده کرد . بهتر است که کیسه های پارچه ای ماه به ماه تعویض گردد چرا که بعد از چند بار شستشو الیاف پارچه ای آن از هم باز شده و باعث می شود گرد و خاک وارد موتور جاروبرقی بشود و این امر باعث می شود که گرد و خاکی که وارد موتور شده به بلبرینگ های جاروبرقی صدمه بزند و آنها را به صدا در بیاورد .

این قسمت را دنبال کنید : تعمیر جاروبرقی در شیراز

تا حالا برایتان پیش آمده که جاروبرقی تان بعد از هشت دقیقه الی ده دقیقه خاموش شده باشد ؟؟

بله این امر طبیعی است ، به دلیل اینکه موتورهای جاروبرقی در حین کار دور بالایی دارند به صورت استاندارد در طول هشت دقیقه دمای آن بالا میرود در این موقع وسیله‌ای به نام فیوز که در بغل موتور جاروبرقی تعبیه شده وظیفه این را دارد که در دمای بالای موتور ، جریان برق را قطع میکند و دستگاه خاموش می شود .

 تعمیر جاروبرقی در اصفهان

تعمیر جاروبرقی مجیک در اصفهان :

شرکت مجیک با تولید جاروبرقی های پرقدرت مجیک شف که دارای امکاناتی مانند خرطومی کنفی، فیلتر ضد حساسیت ،صدای کم و …هستند ،توانسته بازار لوازم خانگی را تحت تاثیر قرار دهد.

در صورتی که قصد خرید قطعات اورجینال را دارید با سامانه ۰۳۱۹۱۰۰۲۰۰۳ تماس گرفته و با واحد فروش قطعه ارتباط برقرار نمایید .

تعمیر جاروبرقی مجیک در اصفهان

تعمیر جاروبرقی کندی در اصفهان :

شرکت ایتالیایی کندی که زیر مجموعه برند حایر می‌باشد ، جاروبرقی های خود را در مدل های پاکتی و غیرپاکتی و در طراحی و رنگ بندی های متنوع تولید و به بازار عرضه می کند. بهترین مدل های جاروبرقی کندی شامل مدل KCPP23 و مدل KCBR- 2200135 می باشد.

شرکت حامی سرویس قطعات اورجینال خود را به مدت ۲۰ روز پس از نصب ، گارانتی کرده و در صورتی که در این مدت قطعه دچار مشکل شود آن را به صورت رایگان جایگزین می نماید.

تعمیر جاروبرقی زیرووات در اصفهان :

جاروبرقی زیرووات مدل KzTE-2400W دارای امکاناتی مانند لوله تلسکوپی ،فیلتر بهداشتی، سیستم سیم جمع کن خودکار، قدرت مکش بالا و … می باشد .

شرکت حامی سرویس پس از پایان تعمیرات لینک فاکتور آنلاین را برای شما ارسال می کند تا از استاندارد بودن هزینه های پرداختی مطمئن شوید.

تعمیر جاروبرقی زیرووات در اصفهان

تعمیر جارو برقی سام در اصفهان :

یکی از مدل های پرفروش جارو برقی سام مدل VC8030 می باشد ، که با امکاناتی مانند لوله تلسکوپی از جنس پلاستیک ، موتور با قدرت ۲۴۰۰ وات ،کنترل دسته و … به بازار عرضه میگردند.

شرکت حامی سرویس در تعمیرات خود از قطعات اورجینال استفاده کرده و آنها را به مدت ۲۰ روز پس از نصب گارانتی می نماید ، و در صورتی که در این مدت برای قطعه مشکلی ایجاد شود آن را به صورت رایگان تعویض می کند.

تعمیر جاروبرقی نانیوا در اصفهان :

جاروبرقی های نانیوا در مدل های متنوعی تولید می‌شوند که یکی از مدلهای پر طرفدار آن NVC-9820 می باشد .این مدل دارای مزایایی مانند استفاده از تکنولوژی سوپرسایلنت ، موتور با قدرت ۲۴۰۰ وات ، فیلتر بهداشتی و ضد حساسیت هپا ،شلنگ ژلاتینی ، سیم ۸ متری و …است .

شرکت حامی سرویس پس از پایان تعمیرات خود لینک فاکتور آنلاین را برای شما ارسال کرده تا از استاندارد بودن هزینه‌های پرداختی مطمئن شوید.

تعمیر جاروبرقی کرال در اصفهان :

جاروبرقی کرال مدل VS-2460BHBK ، از باکیفیت ترین و مناسب ترین جاروبرقی های موجود در بازار می باشد ، که با استفاده از موتور ۲۴۰۰ وات ، مکش فوق العاده ، استفاده از سه برس و فیلتر بهداشتی هپا تمامی انتظارات شما از یک جاروبرقی خوب را برآورده می نماید.

شرکت حامی سرویس تعمیرات انجام شده توسط تکنسین‌های خود را به مدت ۶۰ روز گارانتی کرده و در صورتی که در این مدت برای دستگاه شما مشکلی ایجاد شود ، آن را به صورت رایگان برطرف می کند .

تعمیر جاروبرقی کرال در اصفهان

تعمیر جاروبرقی کوپکس در اصفهان :

جاروبرقی ایرانی کوپکس که با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود دارای مدل سطلی VCC3600 می باشد.این مدل دارای مزایایی مانند موتور دو سرعت با قدرت ۱۶۰۰ وات ،کیسه دائمی نانو، مکش قوی و … است.

شرکت حامی سرویس جهت آرامش شما در زمان استفاده از لوازم خانگی هوشمند دارای واحد مشاوره رایگان می باشد ،که میتوانید از طریق سامانه ۰۳۱۹۱۰۰۲۰۰۳ با آن تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی میدیا در اصفهان :

یکی از مدلهای جاروبرقی میدیا مدل 15EA میباشد ، که با مزایایی مانند صفحه کنترل پنل،موتور فوق العاده قوی ۲۴۰۰وات ،ظرفیت مخزن بالا، سیم جمع کن خودکار ،لوله تلسکوپی ،فیلتر بهداشتی و…به بازار عرضه می شود.

شرکت حامی سرویس جهت اطمینان شما از استاندارد بودن هزینه های پرداختی لینک فاکتور آنلاین را برایتان ارسال می کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی مایدیا به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی میدیا اصفهان

تعمیر جاروبرقی آی فادر در اصفهان :

شرکت راد کوشان تابان ،با تولید جاروبرقی آی فادر سطلی، با کیفیت فوق العاده و طراحی زیبا توانسته جایگاه قابل قبولی را در بازار لوازم خانگی به خود اختصاص دهد.

شرکت حامی سرویس قطعات تعویضی خود را به مدت ۲۰ روز پس از نصب گارانتی کرده و در صورتی که در این مدت قطعه دچار مشکل شود، آن را به صورت رایگان تعویض می نماید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی آی فادر به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیر جاروبرقی تولیپس در اصفهان :

از بهترین مدلهای جاروبرقی تولیپس میتوان به مدل ۷۶۲۰ اشاره کرد که با امکاناتی مانند موتور پرقدرت و فیلتر بهداشتی هپا، محافظ حرارتی، لوله تلسکوپی و … تولید می‌شوند .

شرکت سرویس با آموزش تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر انواع برند های لوازم خانگی می تواند مشکلات دستگاه شما را به خوبی برطرف کنند . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی تولیپس به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیر جاروبرقی تولیپس در اصفهان

تعمیر جاروبرقی تکنو در اصفهان :

جاروبرقی تکنو مدل TE2420 دارای امکاناتی مانند لوله استیل تلسکوپی ، فیلتر هپا ، سیم جمع کن خودکار ،کیسه پارچه‌ای، موتور پرقدرت و … است.

شرکت حامی سرویس دارای واحد مشاوره رایگان می باشد که در صورت نیاز می تونید از طریق سامانه ۰۳۱۹۱۰۰۲۰۰۳ با آن ارتباط برقرار کنید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جارو برقی تکنو به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیر جاروبرقی تکنو اصفهان

تعمیر جاروبرقی کروپ در اصفهان :

یکی از بهترین مدل های جارو برقی کروپ مدل VCC-2550W میباشد، که با خصوصیات لوله تلسکوپی پلاستیکی ، موتور پر قدرت ۲۵۰۰ وات و فیلتر هپا تولید و به بازار عرضه می گردد.

شرکت حامی سرویس با آموزش تکنسین های مجرب در زمینه تعمیرات انواع برند های لوازم خانگی می تواند مشکل دستگاه های هوشمند منزل شما را برطرف کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی کروپ به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیر جاروبرقی کروپ اصفهان

تعمیر جاروبرقی وایت هاوس در اصفهان :

جاروبرقی های وایت هوس که با کیفیت و مکش فوق العاده تولید می‌شوند، دارای مدل WMVC24BWP1 بوده که این مدل با امکاناتی مانند توان ۲۴۰۰ وات ،قابلیت تنظیم قدرت مکش، سیم ۹ متری ، برچسب انرژی A و … به بازار عرضه می گردد .

شرکت حامی سرویس تعمیرات انجام شده توسط تکنسین‌های خود را به مدت ۶۰ روز گارانتی کرده و در صورتی که در این مدت ، دستگاه  دچار مشکل شود ، آن را به صورت رایگان تعمیر می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی وایت هاوس به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیر جاروبرقی وایت هاوس در اصفهان

تعمیر جاروبرقی امرسان در اصفهان :

جاروبرقی های امرسان با مزایایی مانند طراحی خاص و زیبا ،صدای کم ، مکش فوق العاده ، چرخش ۳۶۰ درجه، موتور توربو ، فیلتر هپا و … تولید و به بازار عرضه می گردد.

شرکت حامی سرویس پس از پایان تعمیرات لینک فاکتور آنلاین را جهت اطمینان از استاندارد بودن هزینه ها ، برای شما ارسال می نماید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی امرسان به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیر جاروبرقی فلر در اصفهان :

جاروبرقی های فلر با قابلیت هایی مانند مکش فوق العاده ،تولید صدای کم ،رنگ بندی متنوع ، امکان استفاده و جابجای آسان و … تولید و به بازار عرضه می شوند . گرانترین مدل جاروبرقی فلر مدل VC221 می باشد .

شرکت حامی سرویس تعمیرات انجام شده توسط تکنسین های خود را به مدت ۶۰ روز گارانتی کرده و در صورتی که در این مدت دستگاه دچار مشکل شود ، به صورت رایگان ایراد را برطرف می کند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی فلر به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی فلر در اصفهان

تعمیر جاروبرقی ساینا در اصفهان :

یکی از مدلهای جاروبرقی ساینا مدل VC3600 می باشد ، که با امکاناتی مانند قدرت مکش بالا ، طراحی زیبا، بدنه از جنس پلیمر پی وی سی و … به بازار عرضه می‌شوند .

شرکت حامی سرویس پس از پایان تعمیرات لینک فاکتور آنلاین را برای شما ارسال کرده تا از استاندارد بودن هزینه‌های پرداختی مطمئن شوید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی ساینا به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جارو برقی سینجر در اصفهان :

یکی ازبهترین مدل های جاروبرقی سینجر مدل VCS-1701 می باشد ، که با خصوصیاتی مانند فیلتر بهداشتی هپا ، صدای کم ، توان ۲۵۰۰ وات ، نمایشگر ، کیسه دائم ، لوله تلسکوپی ، برس بزرگ از جنس فلز و … به بازار عرضه می گردد .

شرکت حامی سرویس با آموزش تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر انواع برندهای لوازم خانگی می تواند ، مشکلات لوازم هوشمند شما را برطرف کند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی سینجر به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی سینجر در اصفهان

تعمیر جاروبرقی آاگ در اصفهان :

شرکت آلمانی آاگ که در سال ۱۸۸۳ تاسیس شد، جاروبرقی های خود را در مدل های متنوعی تولید کرد، که بهترین مدل های آن شامل مدل VX9-1-Sb-p و مدل VX9-4-oko می باشد .

شرکت حامی سرویس با انجام تعمیرات با کیفیت و استفاده از قطعات اورجینال موجبات طول عمر لوازم خانگی هوشمند شما را فراهم می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی آاگ به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی آاگ اصفهان

تعمیر جاروبرقی پاکشوما در اصفهان :

شرکت پاکشوما با تولید جاروبرقی های دارای موتور پرقدرت ، رنگ بندی متنوع و فیلترهای متعدد در مدل های محبوبی مانند مدل PVC-25501 و مدل VCP-2560 بازار لوازم خانگی را تحت تاثیر قرار داده است .

شرکت حامی سرویس تعمیرات انجام شده توسط تکنسین های خود را به مدت ۶۰ روز گارانتی کرده و در صورتی که در این مدت برای دستگاه شما مشکلی پیش بیاید،ایراد را به صورت رایگان برطرف میکند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی پاکشوما به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی پاکشوما اصفهان

تعمیر جاروبرقی هیوندای در اصفهان :

یکی از پرفروش ترین مدلهای جاروبرقی هیوندای مدل HVC-2430CB می باشد ؛ این مدل با بهره گیری از طراحی فوق العاده و موتور با قدرت ۲۴۰۰ وات ، برس مخصوص و فیلتر هپا به عنوان محبوب ترین مدل این برند مطرح شده است .

شرکت حامی سرویس با انجام تعمیرات باکیفیت و استفاده از قطعات اورجینال می تواند موجبات طول عمر لوازم خانگی شما را فراهم کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی هیوندای به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی هیوندای در اصفهان

تعمیر جاروبرقی سپاهان جارو در اصفهان :

جاروبرقی سطلی سپاهان در مدل پارامیس با خصوصیات خاصی مانند موتور با قدرت ۱۵۰۰ وات ، مخزن ۲۱ لیتری ، حمل و نقل آسان ، لوله دو تیکه و… به بازار عرضه می‌شوند .

شرکت حامی سرویس چندروز پس ازپایان تعمیرات ، جهت نظرسنجی کیفیت عملکرد تکنسین‌های خود با شما تماس میگیرند ، تا از عملکردورفتار صحیح کادر خود مطمئن شوند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جارو برقی سپاهان جارو به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی سپاهان جارو در اصفهان

تعمیر جاروبرقی فکیر در اصفهان :

از بهترین مدل های جاروبرقی فکیر می توان به مدل Veryon turbo xLpermoum و مدل prestige2000oko و مدل granadadeluxok اشاره کرد.

شرکت حامی سرویس پس از پذیرش شما از طریق سامانه ۰۳۱۹۱۰۰۲۰۰۳ با نزدیکترین تکنسین به آدرس ذکر شده هماهنگ کرده ، سپس برای انجام تعمیرات در منزل شما حضور پیدا می کنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی فکیر به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی اسنوا در اصفهان :

جاروبرقی های اسنوا که با امکانات فیلتر هپا، طراحی زیبا ، مصرف برق بهینه ، صدای کم و متراژ بالای سیم ، تولید می‌شوند ، با جاروبرقی های امرسان و پارس خزر در حال رقابت می باشند .

شرکت حامی سرویس قطعات اورجینال خود را به مدت ۲۰ روز پس از نصب گارانتی کرده و در صورتی که در این مدت دچار مشکل شوند، آن را به صورت رایگان عوض میکند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی اسنوا به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی اسنوا در اصفهان

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اصفهان :

جاروبرقی های پارس خزر که با طراحی زیبا و قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می گردند ، دارای امکاناتی مانند : پاکت دائمی موتور قوی ، ظرفیت مناسب ، قابلیت تنظیم مکش ، عایق موتور ، صدا و لرزش کم ، سیم جمع کن خودکار و … می باشند .

در صورتی که قصد خرید قطعه ی اورجینال را دارید می توانید با شرکت حامی سرویس از طریق سامانه ۰۳۱۹۱۰۰۲۰۰۳ تماس بگیرید و با واحد فروش قطعه ارتباط برقرار کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی پارس خزر به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اصفهان

تعمیر جاروبرقی زیمنس در اصفهان :

برند زیمنس در تولید جاروبرقی های خود در حال رقابت با برند فیلیپس  و آاگ می باشد .

این شرکت برای بالا بردن کیفیت جاروبرقی های خود از موتور قوی ، کیسه دوگانه ،  لوله تلسکوپی ، سیم جمع کن خودکار و …استفاده کرده است .

شرکت حامی سرویس با آموزش تکنسین های متخصص در تعمیرات انواع برند های لوازم خانگی می تواند مشکلات دستگاه شما را برطرف کند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی زیمنس به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی زیمنس در اصفهان

تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان :

یکی از مدلهای جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B می باشد که با امکاناتی مانند قدرت موتور ۲۱۰۰ وات ، ظرفیت چهارونیم لیتری ، بدنه قدرتمند دربرابر ضربه ، صدای پایین ، فیلتر ضد حساسیت هپا و … به بازار عرضه می‌شود .

شرکت حامی سرویس چند روز پس از پایان تعمیرات با شما تماس گرفته و در مورد کیفیت عملکرد تکنسین های خود از شما نظرسنجی می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی دوو به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان

تعمیر جاروبرقی هیتاچی در اصفهان :

جاروبرقی های ژاپنی هیتاچی با طراحی های ساده و کیفیت های فوق العاده تولید و به بازار عرضه می گردد .

یکی از پرفروش ترین مدل های جاروبرقی هیتاچی مدل سطلی Hitachi cv9800y می باشد.

شرکت حامی سرویس پس از پذیرش شما از طریق سامانه ۰۳۱۹۱۰۰۲۰۰۳ با نزدیکترین تکنسین به آدرس ذکر شده هماهنگ کرده ،سپس برای تعمیرات در منزل شما حاضر می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی هیتاچی به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی هیتاچی در اصفهان

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان :

برند پاناسونیک در تولید جاروبرقی های با کیفیت خود بسیار کوشا بوده و با تولید مدل MC-cj915 که دارای خصوصیاتی مانند فیلتر بهداشتی ، سیم جمع کن خودکار ، مخزن ۶ لیتری ، کم صدا و … هستند ؛ بازار لوازم خانگی را تحت تاثیر قرار داده است .

شرکت حامی سریس جهت اطمینان شما از استاندارد بودن هزینه های پرداختی لینک فاکتور آنلاین را پس از پایان تعمیرات برای شما پیامک می کند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی پاناسونیک به لینک زیر مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

تعمیر جاروبرقی بکو در اصفهان :

شرکت بکو در تولید جاروبرقی های خود از فیلترهای بهداشتی ضد آلرژی ،موتورهای توانمند و کم صدا و گارد بدنه استفاده کرده است.

از بهترین مدل های جاروبرقی بکو می توان به مدل VCC6522W و مدل VCC7324W1 اشاره کرد.

شرکت حامی سرویس با انجام تعمیرات با کیفیت و استفاده از قطعات اورجینال موجبات طول عمر لوازم خانگی شما را فراهم می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی بکو به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیر جاروبرقی بکو در اصفهان

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اصفهان :

جاروبرقی های فیلیپس با امکاناتی مانند موتور پرقدرت ، لوله های تلسکوپی از جنس آلومینیوم ،شعاع حرکتی بالا، امکان تنظیم قدرت مکش، سیم برقی به طول ۹ متر، صدای پایین و … تولید و به بازار عرضه می گردند.

شرکت حامی سرویس جهت آرامش شما در زمان استفاده از لوازم خانگی هوشمند ، دارای واحد مشاوره رایگان می باشد که از طریق سامانه ۰۳۱۹۱۰۰۲۰۰۳ میتوانید با آنها تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی فیلیپس به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اصفهان

تعمیر جاروبرقی کنوود در اصفهان :

جاروبرقی کنوود تولید کشور ژاپن بوده و در حال حاضر با برند آاگ در حال رقابت است.

این محصول با کیفیتی فوق العاده و طول عمر بالا تولید می شود .

از دیگر مزایای جاروبرقی کنوود می توان به صدای کم و مکش پرقدرت آن اشاره کرد.

شرکت حامی سرویس تعمیرات انجام شده توسط تکنسین های خود را به مدت ۶۰ روز گارانتی کرده و در صورتی که در این مدت برای تعمیرات انجام شده مشکلی پیش بیاید آن را به طور رایگان برطرف می‌کند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی کنوود به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیر جاروبرقی کنوود در اصفهان

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در اصفهان :

امروزه جاروبرقی های سامسونگ درانواع مدل و شکل های مختلف تولید می شود از مدل های قدیمی سامسونگ که در این مقاله نام ببریم .

جاروبرقی های سامسونگ مدل موشکی به رنگ قرمز و مشکی ، که نسبت به اندازه آن از مکش بسیار بالایی برخوردار بود .

روز به روز طراحی جاروهای سامسونگ تغییر کرد و مدل هایی با تنوع زیاد وارد بازار شد . مثل مدل های کینگ و کوین… که در این مدلها ،جاروبرقی کینگ از یک مشکل رنج میبرد ، که آن هم این بود که چون حرارت موتور جاروبرقی بالاست باید جایی برای دفع این حرارت در جاروبرقی تعبیه شود .

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در اصفهان

متاسفانه در این مدل جارو برقی جای دفع حرارت بسیار کم است . و به جای اینکه حرارت دفع شود وارد قابهای بالا که کلید پاور و دستی سیم جمع کن در آنجا قرار دارد می‌شود . چون جنس این کلید ها پلاستیک است ؛ باعث می شود که این کلید ها باد کرده و عملکرد نادرستی داشته باشند .

کیسه های جاروبرقی سامسونگ از نوع کیسه های معمولی در دو نوع پارچه ای و یکبار مصرف می باشند . بهتر است برای استفاده استاندارد و صحیح از کیسه های پارچه ای استفاده کنیم چرا که کیسه های یکبار مصرف از جنس کاغذ می باشند و باعث می شوند که مکش جارو بسیار کم شود و در آخر به موتور جاروبرقی آسیب بزند .

تعمیر جاروبرقی بوش در اصفهان :

جارو برقی های بوش از نظر تنوع و امکانات نسبت به جارو برقی های دیگر هم قیمت بالاتری و در عوض فروش بیشتری دارند .
جارو ها از نظر عمری تقریبا باهم برابر هستند . اما موتور های جاروبرقی های بوش بخاطر طراحی حرفه ای که دارند ، عمرشان نسبت به موتورهای دیگر بیشتر است .

موتور های جاروی بوش در دو نوع هستند : موتور های نوع compressor و Hispin .

پروانه موتورهای compressor بدلیل طراحی جالبشان و داشتن تیغه های آیرودینامیکی هم قدرت مکش را بالاتر می برد . و هم باعث میشود که موتور دورتر داغ کند و در نتیجه طراحی استاندارد پروانه جارو باعث شده است که آسیب کمتری به موتور برسد . در نهایت عمر موتور بیشتر و مصرف انرژی را کاهش بدهد .
یکی دیگر از آپشن های جارو برقی های بوش تلسکوپی های این برند میباشد . این تلسکوپی ها به گونه ای طراحی شده است تا شما به راحتی بتوانید ارتفاع آن را بر اساس قد خود تنظیم کنید . این امر از فشار آمدن به ستون فقرات و دست شما جلوگیری خواهد کرد و شما میتوانید بدین وسیله تا حد زیادی جارو کشی راحت و آسانی را برای خود رقم بزنید .
از بهترین مدل های جارو برقی بوش میتوان مدل های زیر را نام برد :

  • BSG٨PR01
  • BSG٨PR03
  • BSG٨2212

برای تعمیر جاروبرقی بوش در اصفهان کلیک کنید.

خدمات حامی سرویس

تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان:

طراحی جارو برقی های ال جی(LG) طی چند سال اخیر جزء طراحی های معمولی بین برند های دیگر بوده است . اما اخیرا این برند جاروبرقی با طراحی متفاوت روانه بازار کرده است که در این مقاله مشخصات و آپشن های این جارو را با هم مرور میکنیم .

جارو برقی بدون پاکت سری kompressor:

  1. کمپرسور( سیستم فشرده سازی زباله ) :
    فناوری کمپرسور که در جارو برقی های ال جی به کار رفته است ، ذرات گرد و غبار جمع آوری شده را وارد مخزن مخصوصی میکند . سپس با یک تیغه ی فشرده ساز منحصر به فرد به تکه های متراکم تبدیل میکند .
    در نتیجه شما میتوانید در عرض چند ثانیه زباله متراکم شده را از مخزن خارج کنید بدون اینکه ذرات غیر بهداشتی وگرد و غبار در فضا منتشر شود .
  2. فیلتر هپا +13 همراه با کربن اکتیو :
    این فیلتر طی سیستم فیلتراسیون چند مرحله ای خود99% از ذرات مضر میکروسکوپی معلق در هوا را که جاروبرقی های معمولی دوباره آن را به هوای خانه باز میگردانند،تصفیه میکند.
    وجود فیلتر کربن فعال باعث از بین رفتن بوی نامطبوع خانه و محیط می شود.درنتیجه هوای خانه را پاک و تمیز نگه میدارد .
  3. تخلیه آسان و بهداشتی مخزن :
    ذرات گرد و غبار و خاکروبه توسط سیستم فشرده ساز ( کمپرسور ) ال جی فشرده میشوند . این عامل باعث می شود که محفظه ی جارو های کمپرسور ال جی قابلیت ذخیره سازی زباله تا سه برابر بیشتر از جارو های رقیب را داشته باشند.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در اصفهان

مکش جاروبرقی بوش بهتر است یا سامسونگ ؟

از این نوع جاروبرقی بوش طراحی های متنوعی تولید شده است که در میان جارو های کیسه ای دیگر مکش فوق العاده بیشتری دارد . واقعا علت مکش زیاد در بعضی جارو برقی ها چیست ؟ چرا بعضی از جارو ها با وجود موتور های هم وات مکششان بیشتر است ؟

مکش هر جارو شاید چهل درصد به موتور و طراحی موتور بستگی داشته باشد . اما شصت درصد مکش بستگی به اتاق و هوابند بودن بدنه دارد که به این موارد هم اشاره میکنیم.

در جاروبرقی های سامسونگ مدل کیسه ای موتور ها تقریبا قدرت و طراحی یکسانی دارد . اما مکش هایشان با هم دیگر متفاوت است . مثلا موتوری که جارو برقی سامسونگ مدل کینگ دارد با موتور جاروبرقی سامسونگ مدل موشکی تقریبا یکیست . اما طراحی اتاق و بدنه ی مدل موشکی طوری است که هم اصطحلاک را در این جارو به سطح پایین تری رسانده و هم مکش را در این جارو فوق العاده زیاد کرده است . جاروی کینگ متاسفانه طوری طراحی شده است که دمای موتور را به سمت بالا هدایت میکند . و همین امر باعث میشود که قاب ها و کلید های این دستگاه حالت طبیعی خود را از دست بدهد و بد کار کند . بعد از مدتی کاملا قاب های بالا حالت های خود را از دست میدهند و باید عوض شوند .

جاروی کینگ 2000

جاروی موشکی سامسونگ حرارت موتور را به سمت پشت دستگاه رد میکند . البته در بین راه فیلتری هم هست که گرد و غبار را به بیرون از جارو منتقل نکند .

5/5 (64 نظر)